|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
- de ochtendglorie toch wéér mooi was om te zien ?
- ik nog maar 97 keer om 6 uur hoef op te staan ? - vandaag een fantastische dag was ? - mijn collega's de befaamde Ajax-mok wel konden waarderen ? - de colgende stap dan een 'Ajax kampioen 2001-2002 shirt' is ? - 2 oudere collega's & ik hierna op pad werd gestuurd om de huidige situatie te verkennen voor een voorlopig ontwerp & kostenraming ? - het dezelfde straat was als waar het bedrijf gevestigd is ? - we een auto-alarm heel hard horen loeien ? - er een marokaan ( misschien het broertje van boukhari ? ) uit de auto stapte ? - die na 1 minuut wéér de auto instapte ? - we dus getuige waren van een auto inbraak ? - ik, als snels lopende, daarom naar het politieburo werd gestuurd ? - mijn collega in de tussentijd de marokaan had gepakt ? - die marokaan met zijn hand in zijn broek riep: 'laat me los, want anders..' - me collega Mark, hem maar los liet voor het geval hij een mes bij zich had.. - ik dit te horen had gekregen nadat ik dus terug was van de politie ? - de speciaal opgeroepen politie, makkie aan deed ? - onze auto-inbreker toen inmiddels gevlogen was ? - dat mijn avontuur weer was vandaag ? - de conclusie vandaag is, dat je beter een paar bodygard's kan meenemen als je naar het marconiplein moet ? - ik beter LPF had kunnen stemmen ![]() [hr] - ik het nog steeds vreemd vind, dat de politie niet meteen mee ging maar een ander team moest oproepen.. |
|