|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
-ik eindelijk de fut heb gevonden voor een wjd??
-er gister een vrij gruwelijk bizar feessie was?? ![]() -het eigenlijk 1 grote chaos was?? ![]() -deel 1 bestond uit BBQ-en?? -dit toch best wel smakelijk was?? -dit ook wel kwam omdat ik niet 8er de BBQ stond?? ![]() -er eigenlijk best veel sportforummers waren?? ![]() -3 niet uit L'dorp?? -maar wel uit Heiloo, Nijmegen en Zoetermeer?? ![]() -het feessie in huize verzijde wel redelijk geslaagd was?? -er andere mensen misschien anders over denken?? -we na het afscheid van Bon en Steffisleffie nog gingen stappen in Leiden met z'n 9en?? -DJ al met collegas in een tent was waar we niet inkwamen?? ![]() -je daar nl 20 moest zijn?? -de gem. leeftijd behoorlijk onder dit getal lag?? -het ongeveer 18,3 was ofzow?? -we dus naar In Casa gingen?? -we DJ niet meer gesignaleerd hebben?? ![]() -het in In Casa deze keer wel reuze gezellig was?? ![]() -Bon me nu stoort tijdens het tikken van me wjd?? -ze denk meer aand8 wil krijgen?? ![]() -we toen we richting Leiderdorp gingen de halt werden toegeroepen door 2 politieautos en 6 agenten?? ![]() -autos niet kunnen praten, laatstaan roepen?? ![]() -ik het wel tof vond dat ik tot hoofdverdachte werd uitgeroepen van een vechtpartij?? -ik iemand tegen de vlakte zou hebben geslagen?? 8* -ze mij herkenden aan mijn rode shirt?!?! ![]() -3 vd 7 man volgens mij een rood shirt aan hadden, maar ik me jas niet?? -ze me nog net niet in de boeien sloegen?? ![]() -mijn broeder en LD651 zich zo druk maakten dat den polizei hun ook verzocht mee te komen?? ![]() -het denk keigezellig was geworden op het politieburo?? -het toch jammer was dat de zeer slimme agenten niet echt ver kwamen met bewijzen?? ![]() -we toen ineens door mochten lopen?? ![]() -het toch zeer plezant was?? -we daarna nog iets van een afterparty/eetparty gingen bouwen bij mij thuis?? -we volgens mijn ouders een beetje lawaai maakten?? ![]() -we toen maar ff theo maassen hebben gekeken?? ![]() -ik me verder weinig meer kan herrineren van de afterparty?? ![]() -ankje omstreeks half 9 eindelijk naar huis mocht?? -ze ook al om half 1 een poging had ondernomen om de bus naar huis te pakken?? -deze poging spijtig genoeg mislukte?? ![]() -dit een 8erlijk lange wjd wordt?? -het nu ook niet meer spannend is?? -het dat ook niet was?? ![]() -ikke zo slaapie gaan doen?? -Bonnie op msn ongeduldig wordt?? -submit reply - ![]() -ik Bon nog ff feliciteer?? -gratuliere!! -campione -olé ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 8 September 2002 om 20:35 |
![]() |