Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 11 September 2002, 18:24   #1
Bobba.
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Babysmurfie

ja, heel verantwoordelijk, zonder helm tegen 90 km/h
En als je zo verderdoet, komen die ongelukken echt wel.
Ik reed in de bebouwde kom 35. Waarvoor de agente zelfs een complimentje maakte. Op een grote doorgaande weg reed ik 70
En zonder helm. Is inderdaad stom. Maar ik tover niet ergens zomaar een helm vandaan. Had de helm kunnen lenen van de jongen waarvan de scooter was. Maar het meisje 8erop had ook geen helm op. En vind er toch zo stom uitstaan de 1 wel en de ander niet. Maar ik zeg eerlijk. Als ik me helm ophad. Had het waarschijnlijk niet veel uitgemaakt ... jah ... 20 euro voor me eigen helm niet op. Maar das was ik aangehouden doordat passagier geen helm op had. En voor de gein omdat ze er toch staan, vragen ze me certificaat ff. Die ik niet kan tonen. Dat zou dus zowiezo 17 euro zijn. Maar dan moet ik liegen. Want als ik eerlijk ben geef ik mijn geboorte datum (12-12-1986) "Ohh je bent ook nog 15? Doe der dan maar 57 euro bij"

Ik heb weer een beetje geleert. Niet rijden ... dat gaat r bij mij nog niet in. Maar niet te hard rijden en allebei een helm op als ik rij. Dat lijkt me een goede vordering ... okal kost die vordering erg veel :S

Edit: oeh 800e post

Laatst aangepast door Bobba. : 11 September 2002 om 18:26
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels