Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 13 September 2002, 17:27   #24
appelshampoo
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by manderijn
Als je 11 september gaat herdenken, dan vind ik dat je ook echt alles moet gaan herdenken. Maar omdat Amerika zo populair is doet ineens de hele wereld er aan mee , want ow wat een schok was het voor het land. Amerika heeft geld om het te renoveren..die 3de wereld landen en landen waar nu oorlog is niet. Tuurlijk is het zielig dat er zoveel mensen zomaar zijn overleden omdat 1 of andere gek dacht grappig te zijn, maar dat is nog niets vergeleken bij het dodental uit andere landen!?

Ik sta dr wel even bij stil, maar het is echt niet zo dat ik de hele dag ga roepen "ow het is zo erg, en het is vandaag 11 september "blablabla... want dan kun je het wel elke dag roepen. Niet alleen op 11 september is het erg dat er zoveel mensen zijn omgekomen maar het is elke dag erg.
That's what I mean
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels