|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
-ik blij ben dat ik Arthoeeeer voorbij ben in het wjd-tooopic?? 8*
-ik me wel een beetje schaam dat ik 1x in de 2 dagen hier een lappie text neerzet?? -bertje WEL hele interessante veelzeggende teksten deponeert hier op het forum?? -deze jongen gisteren een beetje verdwaald was in Amsterdam?? -ik vorige week met Fitje liep van het Waterlooplein naar het Rembrandsplein en vervolgens naar de Kalverstraat?? -ik er heilig van overtuigd was dat als ik 1 metrohalte later zou uitstappen deze weg korter zou zijn?? -dit niet echt zo was?? ![]() -ik uitstapte op station Nieuwmarkt?? -ik toen op richtingsgevoel richting de Kalverstraat ging lopen?? -de straatverlichting midden op de dag al in veel gevallen aan was?? ![]() -ik het id had dat ik werd begluurd vanuit verschillende huizen/kamers/hokjes?? ![]() -ik heeeeeeeeele lelijke dingen heb gezien die ik liever niet zie?? -de wandeling gelukkig minder dan 10 minuutjes duurde?? -ik gister best wel een drukke dag heb gehad?? -ik dit oa ook merkte aan mijn hart?? ![]() -ik nadat ik naar school was geweest..naar de hoeren was geweest ..had getraind, moest werken??-mijn hartslag na de training de komende uren niet lager dan 120 is geweest?!?! -het eigenlijk niet verstandig was om te gaan werken?? -ik het gelukkig wel heb overleefd?? -ik na een dag van 21 uur (met 1 half uurtje rust :S) best lekker heb geslapen?? -
|
|