|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
WJD...
- Ik hier nog niet zo heel vaak gepost heb - ik heb op zich wel een leuk topic vind - ik het topic van BW op feedback vrij kinderachtig vind - ik dit niet van hem verwacht had - hij me zoiezo wat tegenvalt in die discussie - het ook een zinloze discussie is - geen van beide partijen namelijk toe wil geven - ik verwacht dat er op de volgende verjaardag toch weer een topic staat hier - het geouwehoer dan wel weer opnieuw zal beginnen - en ook niet zal ophouden binnenkort - of er moet gebanned gaan worden - in dat geval het sportforum dood is - dit mij ook niet de bedoeling lijkt - BW dus niet zo moet zeiken over zoiets - de vergelijking met andere fora overdreven is - want zoiets gebeurt op andere fora nie - en zal er ook niet gebeuren - BW het trouwens wel een beetje hoog in de bol heeft - hij van zichzelf denkt dat hij een hoger IQ heeft - zonder de ander echt te kennen - Feyenoord me wat tegenviel deze keer - het geen strafschop was voor Rinco - de scheidsrechter dat goed zag - Pi-air dit keer niet heeft gescoord - hij toch genoeg vrije trappen heeft gehad - hij ook weinig kopduels won - natuurlijk wel ballen van zijn voet liet afspringen - vrij waardeloos dus was ![]() - ik vind dat Kalou vaker moet voetballen - en van Persie er ook weer in moet - ik hoop dat PSV morgen wel wint - ik veel verwacht van Leandro - ik hoop dat Vogel iedereen laat zien dat hij wel kan voetballen - PSV Borussia van de mat speelt - dik gaat winnen - en in Duitsland ook minimaal gelijkspeelt - en vervolgens Auxerre scheel speelt - om vervolgens keiharde wraak te nemen op Arsenal - en de CL te gaan winnen - dat ik dit alles maar hoop - dat dit een WJD is en geen WJD'tje meer... - ik dan maar stop met dit gezever - bepaalde mensen niet gaan huilen nu - ik ze best wel mag - maar dat er af en toe gewoon wat moet worden gedoogd - er toch niemand last van heeft - ik alleen een enkele opmerking van Ruffryder heb gehoord wat verjaardagstopics betreft - die reactie eigenlijk niet bepaald overtuigend was - ik nieuwe voetbalschoenen heb gekocht - die in de aanbieding waren bij Perry - maar er zitten noppen onder - en dat voor mij het belangrijkst is - ik geen homoschoentjes hoef - ik daarmeen die gekleurde en witte schoenen bedoel - ik daar een gruwelijke hekel aan heb - we zondag tegen CHC/ Orka moeten spelen - deze club in de hele regio berucht is - dat er veel buitelanders spelen - dat dit geen probleem is - dat het wel een probleem is dat ze te pas en onpas zeer gevaarlijke overtredingen schijnen te maken - dat ze de handjes ook los schijnen te hebben zitten - ook nogal een grote mond hebben - en weinig hersenen lijken te hebben - dit nog wel eens tot vervelende taferelen kan lijden - sommige clubs dan ook niet naar CHC toegaan om daar te spelen - wij in het verleden (C2) vervelende wedstrijden hebben gespeeld tegen CHC - een daarvan uitbrak in een massale vechtpartij - ik toen heel hard liep - ik nu echt stop - dit waarschijnlijk toch niemand leest ![]()