|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
- van der vaart helemaal niet geblesseerd is?
- hij een heel speciaal trainingsschema heeft in aanloop tot de Cl finale eind mei in manchester - mijn telefoon gerepareeerd gaat worden ![]() - ik dit zeker wel waardeer - maar het eigenlijk ook niet mijn schuld is , aangezien die vent niet had verteld bij de aankoop, dat dat ding niet tegen water kon - er vandaag weer, tsja verassend genoeg, in de regen gevoetbald is - we 10 minuiten voor het begin 10 man hadden - we dus 11-10 = 1 , er dus eentje tekort kwamen - we gelukkig nog een invaller konden regelen - we na een half uur met 2-1 voorstonden. - toen de scheids gewisseld werd, aangezien die "geblesseerd" was - we daarna met onze keeper als scheids doorgingen - niemand dat erg vond - we gingen rusten met een 2-1 stand - de 2e helft meer op een waterpolo game leek, gezien de hoeveelheid regen die ter aarde kwam. - ik nog net de 2-2 kon voorkomen, door een sliding te maken op de doellijn. - we daarna naar 3-1 uitliepen - we voor de spanning even de 3-2 incasseerden - ik met een beetje mazzel de assist gaf tot 4-2 - we nu 6 uit 5 hebben - we vandaag 2 overwinningen geboekt hebben - de 3e helft geen tegenstand hadden - we er morgen om 0715 uitmogen om naar dat stinkstadje te gaan. - ik dus morgen vanaf leiden vertrek en aankom, en 2 keer langs leiden kom om eerst naar r`dam en dan weer naar a`dam te gaan - de reis richting lyon doorgaat - ene phitje zijn shampoo heeft laten liggen op mijn kamertje - hij dit niet wil bevestigen - ik deze shamppo nog nooit gekocht heb, dus deze ook niet van mij kan wezen - het wel gezellig was op 2 en 3 oktober in leiden. - stef heeft mogen meegenieten van 3 otk. - onze gastheeer zich ook als gastheer gedroeg. - ik zo maar ga slapen - aangezien ik echt kapoet ben |
|