|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD,
- Ik anti-koningshuis ben? - Alle netten bezig zijn met nieuws brengen over dhr. Claus? - Ik wel dom zal zijn dat ik dit niet begrijp? - Het koningshuis iets is uit de Middeleeuwen? - Het toen nuttig was? - Het nu totaal geen nut meer heeft? - Er weet ik niet hoeveel geld op jaarbasis naartoe gaat? - Je met dat geld dingen in het onderwijs ofzo zou kunnen betalen? - Die gasten nu ook nog eens een dure begrafennis krijgen terwijl ze hun hele leven op onze zak hebben geteerd? - Er vanavond wel geen sport op TV zou zijn? - De godganse week nu wel in het thema Claus zal staan? - Heet passief Nederland ook de hele week voor de buis zal hangen? - Ik het toch knap vind dat die Bernhard het langer heeft uitgehouden dan Claus? ![]() - Ik dat niet gedacht had? - Tot zover het onderwerp koningshuis ![]() - Niemand dit standpunt waarschijnlijk zal delen ![]() - Ik me afvraag waar Oizo die therm 'hokjesplaatsen' vandaan haalt? - Dat vast een term is die op s.com veel gebruikt wordt ![]() - Ik een donkerbruin vermoeden heb dat die therm verzonnen zal zijn door ene Koen ofzo ![]() - Ik die koen nu dus in een hokje plaats ![]() ![]() - Ik tegelijkertijd nu vooroordelen heb over Koen ![]() - Ik dus waarschijnlijk heel slecht bezig ben ![]() - Ik oizo absoluut niet wil vergelijken met Zaagmans? - Ik hem niet in datzelfde hokje plaats dus? - Het liedje op Oizo eigenlijk puur toevallig tot stand kwam? - Ik er eigenlijk eentje over BW wou maken ![]() - We daar geen goede melodie voor wisten? - De naam voor Berend Botje eigenlijk een schot voor open doel was? - We ook een liedje kunnen gaan maken op Altijd is Cortjakje (hoe schrijf je dat ![]() ![]() - Ik bij deze vrijwilligers vraag voor het meewerken hieraan? ![]() - We het niet te snel moeten doen, anders raakt de lol eraf :s - Dit een belachelijk lange reply is ![]() - Ik dus maares stop? - ![]() |
![]() |