|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- ik ten eerste ff kwijt wil dak ook vind dat remcootje niet zomaar aan oizo hoeft te vertellen wat hij wel en niet mag doen tenzij het een vd regels van het forum is
![]() ![]() ![]() - het vandaag idd gezellig was in A'dam - ik eigenlijk nix wist van deze *ik weiger het woord te gebruiken*, maar dat ik vanmorgen ffies snel hiero door de wistjedatjes las - ik remco toen maar ffies belde dak ook ff gedag zou komen zeggen - ik tussen school en training door dus snel zou komen - ik toen uiteindelijk zelfs mn training heb afgezegd ![]() - dit de eerste training was (sinds de zomer bij mn nieuwe club) diek heb gemist - ik wel echt last van mn kuit heb (ijzeren stang op gevallen) en dus best een dagje rust kon gebruiken - remco verder niet vaag moet lullen over mn trainersbeoordeling ![]() - hij er nl absoluut geen verstand van heeft - ik hugo-tukkerboyyy, bartje en bazzie echt leuke gozers vind ![]() ![]() - het jammer was dat ar-tuur er niet was - stef en remco natuurlijk ook leuke gozers zijn ![]() - ik dat al wist - bartje aardig goed hollands nederlands kan (Y) voor een limbo ![]() - ik me verder ernstig zorgen maak over de gemaakte foto's - ik het hier nu bij laat - ik nl nog iets moet afmaken wat ik morgen aan de rest van mn kwartaalgroep moet geven X (edit...... zag ik daar toch ff een superdomme spelfout) Laatst aangepast door bruggi : 9 October 2002 om 23:17 |
![]() |