|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
WJD..
- Ik vanaaf pas om 3 uur in me nest lag.. - Ik in 'S-Hertogenbosch nog een gast tegenkwam van school? - Hij vroeg of ik nog 'even' wat mee ging drinken? - Het toen best gezellig werd? ![]() - Ik nu doodop ben? :S - Iedereen me ontzettend meeviel op de MEETING (anke )?- Remco en Bas waren zoals ik had verwacht? - Stef, Anke en Hugo heel anders waren? - Allemaal in positieve zin? - Dat een compliment is? - Ik ook heel sleht was in poulen? - bas zijn cola's inderdaad erg snel opdronk? - Hij voor mij de nummer 2 mag zijn ![]() - Ik benieuwd ben naar de foto's? - Iemand voorstelde nadat er geproost was op Oizo en Mitros om op tuur te proosten? - Ik daar tegenin ben gegaan? - Ik Tuur niet in dat rijtje met prutsers vind passen - Het woord 'kansloos' erg vaak is gevallen? - Ik zelf de actie met de McDonalds-vlaggetjes kansloos vond? - Ik het als een belediging beschouw dat ik aardig goed 'Hollands' lulde - Ik veel liever in mijn eigen mooie dialect praat - Dat ABSOLUUT niet lijkt op Hollands -Dat ook niet de bedoeling is? - Het me tegenviel dat Anke haar accent absoluut niet op Eindhovens lijkt? ![]() - Ik dat wel had gehoopt? - Ik vind dat Tyske erg goed de NS-tijden kent ![]() - Ik hem wellicht eens ontmoet op Tilburgs-Centraal (daar reis ik normaal gesproken vandaan..) - Ik gisteren in 'S-Hertogenbosch geen vertraging had? - Op de terugweg ook niet? ![]() - Ik nu les heb?
|
|