|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- ik dagelijks met de metro reis in Amsterdam maar echt NOOIT gecontroleerd word
- ik een paar keer in Rotterdam met de metro ben geweest en daar juist WEL ben gecontroleerd ????? - ik toch nog es van Bartje wil horen hoe hij dan wel dacht dat ik zou zijn? - ik toch blij ben dat ie me vond meevallen ![]() ![]() - het me spijt voor hem dat ik niet Eindhovens praatte ![]() - ik daar steeds meer moeite mee heb omdat ik tegenwoordig constant tussen Amsterdammers (en ander uitschot van daar uit de buurt ![]() - ik mn family&friends uit E'hoven ook bijna nooit meer zie ![]() - kdaar verder maar niet sentimenteel over zal gaan doen - Basje mij idd zeer onbeleefd voorbij liep int begin ![]() - dat later wel weer goedgekomen is ![]() - wij echt n topteam waren met poolen - ik nu maar es ga douchen en aankleden - ik daarna ga trainen - mn trainer t trouwens niet echt n toffe actie vond van me dak niet was gekomen woensdag - ik gister wel keihard heb getraind en t toen wel weer OK was - ik toch wel n beetje sipppp word trouwens van PSV de laatste tijd ![]() - het ooit wel weer goed zal komen ![]() - ik gister gewoon EEN UUR te vroeg ben opgestaan en naar school ben gegaan - ik daar pas achter kwam toen een jongen van school op station Duivendrecht (ja daar helemaal ![]() - ik toen dacht......... SHIT! - ik echt niet snap hoe ik me een uur kon vergissen en dat ik het niet eens doorhad toen ik in de trein zat... - ik dus gewoon nergens op een klok heb gekeken - ik voortaan HEEL goed ga kijken - ik nu echt ga douchen en aankleden..... (K) |
![]() |