|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik me bij de eerste opmerking van Bartje hierboven doodlach (HAHAHAHAHAHHAHAHAHAAA jullie me een ontzettende gave gozer vinden? Doe ff reëel man! ![]() - ik helemaal niet snap hoe ze daar aan komen? - dat komt omdat ik ze bijna nooit positieve dingen over mij hoor zeggen hierow? - ze ook niet constant met me praten op MSN? - ik best wel een goede gozer ben hoor? ![]() - al die meetings me geen kloot boeien? ![]() ![]() ![]() - als ik "ik zing dit lied" ga zingen, dat ik dat dan hartstikke vals doe? - ik toch niet verder kom dan 1 zin? - ik niet verder kom dan 1 zin, omdat ik de tekst verder niet ken? - ik de tekst ook niet WIL kennen? - iedereen altijd welkom is om naar Maastricht Randwyck te komen? ![]() - ik toch niet kom opdagen? ![]() - ik dat namelijk tijdsverspilling vind om daar naar teo te gaan om me alleen maar in de zeik te laten zetten? - jullie me dan daar in de buurt komen zoeken? ![]() - ik jullie daarbij veel suc6 wens? - jullie dat daarom een hele lange weg te gaan hebben omdat 3 wijken in de buurt van het station liggen? - ook het MECC en het ziekenhuis daar in de buurt liggen? - ik dus overal kan zijn? ![]() - als jullie toch mijn huis vinden, dat de kans groot zal zijn dat ik er niet ben? ![]() - ik tegenwoordig thuis hoofzakelijk alleen maar eet, slaap en achter de computer zit? - ik niet meer kan doen omdat ik het veel te druk heb? - ik toch thuis ben, ik toch geen tijd voor jullie kan maken? - Maastricht Randwyck ook 3 perrons heeft? ![]() - Bartje dat weet omdat hij daar ooit is geweest? - dat hij toen naar een stripboekenbeurs in het MECC ging? ![]() ![]() ![]() - ik het aan Tofke en de anderen zal doorgeven wat jullie van plan zijn? ![]() - HET WEER WEEKEND IS??? ![]() ![]() ![]() - ik morgen weer ga fitnessen? ![]() - ik dan alleen maar kracht ga doen? - ik dat elke zaterdagmorgen doe? - ik 2 zaterdagmorgens niet heb kunnen fitnessen? - dat komt omdat ik mijn rechterarm verrekt had zodat ik geen kracht kon doen? ![]() - dat gebeurd is op de fiets? - ik mijn rechterpedaal zelf heb doorgetrapt tijdens het fietsen? ![]() - dat fitnessen dus lekker helpt? ![]() ![]() - ik het morgen dus wel weer ga proberen? - ik na het fitnessen, douchen en eten aan mijn stageverslag ga werken? - ik daar normaal 2 uurtjes aan werk? - ik morgen maar 1 uur doe, omdat ik op de stage al deze week eraan gewerkt had? - dat ik dat woensdagmiddag heb gedaan? ![]() - dat veeeeeel nuttiger is dan naar zo'n meetinkje te komen? ![]() - na het stageverslag een cadeautje ga kopen voor mijn zusje? - ze maandag jarig is? - ze morgen daarom haar feest houdt tot half 2 's nachts? - het logisch is dat ik daarop aanwezig ben? - ik dus niet de stad in kan met mijn vrienden? ![]() - ik MISSCHIEN toch nog na het feest naar de stad ga? - ik dan tot heel laat blijf? - ik dat doe om dan meteen na thuiskomst Formule 1 te gaan kijken? ![]() - ik daarbij waarschijnlijk toch in slaap val? ![]() - dat geen rukt uit maakt omdat het de laatste GP is en het niet meer spannend is? - dat ALS als ik dit alles in de nacht van zaterdag op zondag ga doen, ik nog een paar uur voor het feest van mijn zusje ga maffen? ![]() - ik voorspel dat ik zaterdagnacht toch om half 2 ga slapen? - op zondag het familiefeest van de verjaardag van mijn zusje is? - ik eerst sport ga kijken, dan ga computeren en dan "lekker" bij de familie ga zitten? - ik me dan tegelijkertijd meer interesseer voor het wereldkampioenschap wielrennen dat we dan op zetten? - ik denk dat er een kans bestaat dat Freire opnieuw wint? - ik dat pauper vind als-ie WEER wint? - RemCo net online komt? ![]() - hij nog nix tegen me zegt? - ik dus weer doel op mijn vijfde opmerking van deze reply? ![]() - deze reply weer ten einde is? |
|
![]() |