|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 | |
|
Guest
|
-mark wel een stouterd is??
-ik het rond een uurtje of 2 wel voor gezien hield?? -ik een bietje teveel tequilla en bier naar binnen had geslagen?? -ik eigenlijk van tevoren al wist dat dat niet echt helemaal goed zou gaan?? -ik dus niet heb moeten rennen voor de politie?? -ik toen nl al 'lekker' in mijn bedje lag?? -misschien nog wel beneden op de bank?? ![]() -ik wel oren heb naar een ontmoeting bij Oizo thuis?? -het vinden van zijn huis niet zo'n probleem zal zijn aangezien ik Maastricht op mijn duimpje ken?? -ik me alleen afvraag of hij op nr. 9, nr. 10, nr. 30 of nr. 247 woont?? -we het huis wel zullen herkennen aan de slingers?? -ik eigenlijk nu een poging aant wagen ben om de langste WJD ooit te maken?? -dit mij denk niet gaat lukken aangezien er een gebrek is aan interessante onderwerpen?? -andere mensen zich dit ook wel eens zouden mogen afvragen?? -het mij wel opvalt dat Oizo overal op ingaat terwijl hij zegt dat dit alles hem nix doet?? Citaat:
- -ik niet meer weet wat ik ging schrijven?? ![]() -ik wel weet dat het tegen Oizo gericht was?? -ik ff zijn inspirerende teksten ga lezen?? -owja ![]() -ik Oizo een beetje hoogmoed vind hebben?? -dit komt doordat hij zegt dat ie een goede gozer is en zichzelf reëel en respectvol noemt?? -ik dat best wel arrogant vind?? :r -al mijn meningen gebasseerd zijn op uitspraken van Oizo op het forum of msn?? -ik dus wel degelijk het recht heb om iets van iemand te vinden?? -ik het een teken van zwakte vind als je daar niet tegen kan?? -ik Oizo toch een kicke gast vind?? 8* -ikke zeg: tot zondag..?? -
|
|
|