|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Bartje518 inmiddels met afstand de langste forum-naam is? - De traditie van die naam afdruipt? - Iedereen (behalve zwarma) zijn nick-name ooit heb verbasterd? - Ik me afvragen waar die namen van weleer zijn: Goefoe, Superjood, Arnhem4ever, Anti-kezman, *luvdiving*A, The Phit (wees eerlijk, wat moeten we nu met phitje :S?), Tukkerboy en Mr. Oizo? - Waarom moesten deze namen verbasterd worden tot de commerciele namen Goofy, The Return of Goofy, Assurancetourix, Vandenbroeck, Leiderdorp651, Jointje uit Arnhem, Il capitano, BRuGGi, Phitje, HugoBoss en Mestreech4ever? - Alleen Theo Tank, Bazzzemans en Ar-tuur ongeveer hun naam trouw gebleven zijn? - Zij wel korter dan mij hier zijn? ![]() - Bartje518 op enkele dagen van banningschap na altijd heeft bestaan? - Dat dus dé absolute top-naam is? (Y) - TN18 gisteren is jarig geweest? - Hij nu TN19 heet? - Zijn verjaardagstopic binnen 5 minuten verwijderd werd door die pauper-BW? - Dat weinig uitmaakt, er was nl al gereageerd? - Ik TN19 wederom feliciteer? ![]() |
![]() |