Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 239 stemmen, 4,98 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 16 October 2002, 10:25   #11
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Hehehe, jonges.. plaag die oizo toch niet zo..

Marc, als je je afvraagt waarom Remco je zei dat je het nog steeds niet snapt.. Hij maakte een geintje door te zeggen dat je dat in één post te zetten, en jij ging er weer meteen op in. Je moet dan zoiets zeggen van: kerl, stel je niet aan. Of je zegt: ik heb scheit aan jou FB.. Maar wat je vooral NIET moet doen is gaan uitleggen waarom je het niet in één post moet doen. De laatste post van remco is eigenlijk weer hetzelfde verhaal. Ga dan niet verwijzen naar andere mensen die dat ook hebben gedaan, maar ga gewoon een nieuwe post doen waarin je wéér geen WJD doet. Dán pas laat je zien dat je het door hebt (dit is trouwens ook geen WJD.. )

Trouwens, Oizo, mijn cavia zul je niet meer zien (ik zei ook; mijn Cavia WAS veel liever). Hooguit op foto, want hij is al een paar jaar dood.. . Naja, hij heete Miepie en is 8 jaar geworden . En was al die jaren kerngezond (vraag me af of die van Oizo ook 8 wordt, vast niet )

Gave foto's trouwens, Bas! Hoop dat ze nog ff staan want dan ken ik ze thuis opslaan (Y). Trouwens, Remco staat er verdacht vaak met anke op idd
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels