|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
- ik Ajax echt niet wil associren met adidas
- ik een fanshop zeker niks van een club weg zie hebben, zeker bij ajax niet - het alleen maar om geld draait - mij eigenlijk die verrotte fanshop niks kan schelen - ik vandaag in mijn 3 tussenuurtjes , maar bij excelsior ben langs gegaan om naar de training te kijken - ik het eigenlijk geen training wil noemen, anderhalf uur lang voetvollyen. - ik het echt jammer vind dat ik niet de capaciteiten heb om beroepsvoetballer te worden - ik er vandaag achter kwam dat het echt een superrelaxte job is - het gevoel voor humor bij excelsior best hoog lag - het om typische voetbalhumor ging - het mooie van deze training was dat er geen een of andere lompe gracht of hekwerk om heen staat - het contact tussen spelers en toeschouwers dus veel groter is - het vandaag maar drie toeschouwers betrof - en iemand die een bal jatte - ik niet gelijk wil discrimeren - maar het toch weer iemand met een donker kleurtje was - dit soort geintjes je niet in nederland moet flikken - ik gisteren dacht dat een fibo erg kon trillen - maar er dus ook andere dingen zijn die kunnen trillen - bijvoorbeeld iemand die gecontrolleerd gaat worden in de trein die kaartje heeft - ik me moest inhoude maar me anders echt kapot gelachen had - die persoon het wel goed deed, aangezien ze geen boete kreeg - ik zo maar is ga waterpoloen |
|