|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Ik gisteren 2 uur lang op 'S-Hertogenbosch-Centraal heb gestaan? - Er geen treinen reden tussen 'S-Hertogenbosch en Utrecht-Centraal? - Ik uiteindelijk in de goederentrein (stoptrein) van 's-Hertogenbosch en Utrecht ben gestapt? - Afgeladen vol nog zwak was uitgedrukt? - Mensen werkelijk op elkaars schoot zaten? - In Geldermalsen deze trein nog eens fijn ging stilstaan een kwartier? - Ik in amSTERdam daarna nog eens fijn 3 kwartier heb staan wachten op de bus? - Ik uiteindelijk bijna 5 uur onderweg ben geweest van Tilburg naar Oosthuizen? - Ik daarna hartelijk werd uitgelachen door mijn 'schoonmoeder'? - Ik iedereen veel plezier wens op de meeting in de achterhoek? ![]() - Ik van anke geen meeting mag zeggen? ![]() - Ik me afvraag of zij morgen naar Eindhoof komt? - Ik met de trein reis? - Ik dinsdag wéér met de trein ga (oh jee, dat wordt niets..) naar Arnhep? - In de plaatselijke sporthal Vietstas wordt ingemaakt? - De foto's van Bas tragisch langzaam laden? - dat best een beetje jammer is? - Ik ze op die manier niet ken opslaan? ![]() - Het wel stil zal zijn op dit forum het komend weekend? - Ik namelijk ook nauwelijks online zal zijn? - Ik me afvraag wanneer tuur dan FB zal worden? - En op welke manier? ![]() ![]() |
![]() |