|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- ik best verrot ben
- dit komt doordat ik maar 4 uur geslapen heb - ik gister namelijk naar bitte ein beat ging met mijn collega`s - ik dus `s-ochtend s nadat we terug kwamen mijn andere collega`s mijn collega`s maar even gedag moest zeggen onder het genot van een bakkie koffie - ik uiteindelijk om 0830 in mijn bedje lag - ik er nu al uit moet aangezien ik moet ballen om 1430 - bitte echt supergaaf was - er lekker gestampt is - ons filiaal gister een leuk bezoekje kreeg - het namelijk het water betrof dat uit de hoofdleiding kwam - de winkel daardoor 2 uur eerder dicht moest en we al die klanten de winkel uit mochen schoppen - het plafond naar beneden kwam - ik dit wel een mooi plaaftje vond eigenlijk - de baas hier denk ik anders over denkt - nec best wel hoog staat - ik hoop dat fnoord vanavond wint van daT stink vitesse - deit namelijk pure competitievervalsing is - dit dus helemaal nergens overgaat - je kan je eigen cluppie niet eens steunen - de knvb ook lekker in de strond kan zakken - die tyfushomos daar dus helemaal niks aan doen |
![]() |