|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD..
- We gisteren 0-0 hebben gespeeld in Eindhoof? - Dat alleszins meeviel? - We niet eens weggespeeld zijn zoals zo vaak? - We best wel wat kansjes hebben gehad? - PSV er niet zo gek veel heeft gehad? - Het dus best verdienstelijk allemaal? - Ik Anke niet heb gezien? ![]() - Ik me afvraag of ze er überhaupt wel was? ![]() - Ik een donkerbruin vermoeden heb van niet? :S - Ik met eigen vervoer was? - Parkeren om het Philips-stadion geen probleem is als je al om 6 uur daar bent? ![]() - De broodjes hamburger van schandalig slechte kwaliteit waren dit jaar? - Dat juist altijd het sterkste punt was van PSV? - Ik wederom vrij weinig van de wedstrijd heb kunnen zien vanuit het uitvak? - De sfeer (helaas) weer eens door ons gemaskt moest worden? - Wij welgeteld 2 liedjes hebben gehoord? - Wij op een gegeven moment zongen: 'iedereen is stil behalve wij!' - Een gastje in een vak op de lange zijde onder ons opstond en met zijn armen begon te zwaaien? - Hij toch echt beter had kunnen gaan zingen? - Ik me aangesproken zou voelen als ik door het hele stadion zou horen 'iedereen is stil behalve wij'? - Ze bij PSV alleen maar gaan zitten zwaaien in plaats van zingen? - Ik het PSV-stadion ondanks de lelijke hoeken nog altijd een prachtig stadion vind? - Het een kunst op zich is om in zo'n stadion zo weinig sfeer te maken? ![]() - Ik nog steeds hoop dat ik er een keer kom en er een supersfeer is? - Dat dus echt wel mogelijk is? - Ik nu maar eens stop? ![]() |
![]() |