|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#801 |
klopt
|
![]()
-ik naar duitsland-nederland ga?
-ik vrij verbaast was om te lezen dat die wedstrijd nu al is uitverkocht, 52000 kaarten? ![]() -t me best geinig lijkt? -dit mn eerste buitenlandse stadion wordt? -jeuh?
![]() |
#802 |
Guest
|
![]()
- Hugow de eer had om de 800e reply te plaatsen?
![]() - Ik gisteravond in een deuk lag met die interview van Klungel Kraay met Kluivert? ![]() - die Hans Kraay echt een domme voetballer was? - hij dezelfde kneuzige vormen heeft in het interviewen? ![]() - ik wel aanneem dat iedereen dat wel wist? - Patje Kluivert zichtbaar liever Ruudje Nistelklooy dan die Arnhemse ![]() - ik vond dat Hasselbainkie ook voor meer gevaar zorgde dan die kneus van Deportievo? ![]() - het gevoel in mij vandaag voldaan is? ![]() - non stop 4 uur Inventoren achter de PC voor school best wel een zware opgave was? ![]() - NEC morgen in Doetinchem gaat winnen? ![]() - 4 forummers dit live zullen aanschouwen in vijverberg? - whoei ![]() |
![]() |
![]() |
#803 |
Guest
|
![]()
- ik Ajax echt niet wil associren met adidas
- ik een fanshop zeker niks van een club weg zie hebben, zeker bij ajax niet - het alleen maar om geld draait - mij eigenlijk die verrotte fanshop niks kan schelen - ik vandaag in mijn 3 tussenuurtjes , maar bij excelsior ben langs gegaan om naar de training te kijken - ik het eigenlijk geen training wil noemen, anderhalf uur lang voetvollyen. - ik het echt jammer vind dat ik niet de capaciteiten heb om beroepsvoetballer te worden - ik er vandaag achter kwam dat het echt een superrelaxte job is - het gevoel voor humor bij excelsior best hoog lag - het om typische voetbalhumor ging - het mooie van deze training was dat er geen een of andere lompe gracht of hekwerk om heen staat - het contact tussen spelers en toeschouwers dus veel groter is - het vandaag maar drie toeschouwers betrof - en iemand die een bal jatte - ik niet gelijk wil discrimeren - maar het toch weer iemand met een donker kleurtje was - dit soort geintjes je niet in nederland moet flikken - ik gisteren dacht dat een fibo erg kon trillen - maar er dus ook andere dingen zijn die kunnen trillen - bijvoorbeeld iemand die gecontrolleerd gaat worden in de trein die kaartje heeft - ik me moest inhoude maar me anders echt kapot gelachen had - die persoon het wel goed deed, aangezien ze geen boete kreeg - ik zo maar is ga waterpoloen |
![]() |
![]() |
#804 |
Guest
|
![]()
WJD
- ik heel stoer ben ![]() ![]() - dit is omdat ik op 3 januari 18 wordt en ik dus waarschijnlijk mag gaan stemmen de komende verkiezingen ![]() - ik wel zin heb in morgen - er een heuse meeting is in Doetinchem, wie had dat kunnen denken ![]() - het wel jammer is dat ik eerst 's ochtends een economie tentamen heb - Economie mij niet zo heel erg ligt - een zesje toch tot de mogelijkheden zou moeten horen ![]() - ik daarna wel lekker vakantie heb - ik dus ook maar meteen op vakantie ga - dit ook wel weer jammer is aan de ene kant - ik zo namelijk alleen vrijdag bij de meeting kan zijn en niet bij Bas kan blijven - ook ik een kleine week zonder WJD zal moeten doorbrengen ![]() - ik benieuwd ben hoe Stef, Remco en Bon in het echt zijn - ik alleen maar positieve geluiden van bas en de anderen heb gehoord - dit dus wel goed zit (Y) - ik een jaar of 2 geleden ook naar Duitsland - Nederland ben gegaan - deze wedstrijd in Gelsenkirchen werd gespeeld in het oude stadion van Schalke - de sfeer toen verrassend redelijk was ![]() - Reiziger toen 0-1 maakte - het uiteindelijk 1-1 werd - ik ook een keer naar België-uit ben geweest - ik de uitslag van die wedstrijd ben vergeten ![]() - er wel steeds veel man meereisen - naar Duitstland een man of 9.000 dacht ik - ik tegen bas, stef, remco en bon zeg: tot morgen - oart moarn ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#805 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik noooooooit meer nee echt nooooooooit meer in dit topic post zonde WJD ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#806 |
Guest
|
![]()
- het nu 12 dagen geleden is dat ajax in de kuip won
- ajax kampioen wordt - wij niet met ons team - ik ga slapen Laatst aangepast door Superjood : 18 October 2002 om 09:49 |
![]() |
![]() |
#807 |
Guest
|
![]()
- ik moe ben
- zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
![]() |
![]() |
#808 |
klopt
|
![]()
-ik morgen naar de topper twente-heerenveen ga?
-dit zeer spannende duel wel eens een nul-nulletje op kan gaan leveren? -ik er nu al naar uit kijk? -ownee, toch niet? - ![]()
![]() |
#809 |
Super Lid
|
![]()
wjd..
- er hier een meeting is?! - we met zijn 3-en zijn?! - Stef, Arthur en ik er zijn?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#810 |
Guest
|
![]()
-ik zo al ga vertrekken voor de wedstrijd Vites-Feyenoord??
![]() -dat wel een beetje vroeg is?? -ik nl een weekendje in Gelderland ga vertoeven?? 8* -de 3 er 4 zullen worden?? -we gangbang bij bazzie gaan houden?? ![]() -ik hoop Joy tegen te komen op de Korenmarkt?? - ![]() -ik ga eten en om 7 uur trein naart oosten ga pakken?? -OWJA..Arthur de nieuwe FB van sport gaat worden?? 8* |
![]() |
![]() |
#811 |
Guest
|
![]()
- ik gewoon nog in Heiloo zit?
- ![]() |
![]() |
![]() |
#812 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Ik gisteren 2 uur lang op 'S-Hertogenbosch-Centraal heb gestaan? - Er geen treinen reden tussen 'S-Hertogenbosch en Utrecht-Centraal? - Ik uiteindelijk in de goederentrein (stoptrein) van 's-Hertogenbosch en Utrecht ben gestapt? - Afgeladen vol nog zwak was uitgedrukt? - Mensen werkelijk op elkaars schoot zaten? - In Geldermalsen deze trein nog eens fijn ging stilstaan een kwartier? - Ik in amSTERdam daarna nog eens fijn 3 kwartier heb staan wachten op de bus? - Ik uiteindelijk bijna 5 uur onderweg ben geweest van Tilburg naar Oosthuizen? - Ik daarna hartelijk werd uitgelachen door mijn 'schoonmoeder'? - Ik iedereen veel plezier wens op de meeting in de achterhoek? ![]() - Ik van anke geen meeting mag zeggen? ![]() - Ik me afvraag of zij morgen naar Eindhoof komt? - Ik met de trein reis? - Ik dinsdag wéér met de trein ga (oh jee, dat wordt niets..) naar Arnhep? - In de plaatselijke sporthal Vietstas wordt ingemaakt? - De foto's van Bas tragisch langzaam laden? - dat best een beetje jammer is? - Ik ze op die manier niet ken opslaan? ![]() - Het wel stil zal zijn op dit forum het komend weekend? - Ik namelijk ook nauwelijks online zal zijn? - Ik me afvraag wanneer tuur dan FB zal worden? - En op welke manier? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#813 |
Guest
|
![]()
wjd
-ik 8 daagjes niet iets ga posten -ohnee 7 het is al zaterdag -ik dalijk op vakantie ga -vanaf Rotterdam airport -ik iedereen dus gedag zeg -dag |
![]() |
![]() |
#814 |
Guest
|
![]()
wjd
-ik maar ff zeg dat ik ook nog leef -ik leef ook nog ![]() ![]() (en nu ga ik 3 dagen naar Duitsland, wil iemand mij op den hoogte houden van de uitslagen/tussenstande --> lees: Vitesse-Feyenoord(ole) (en misschien de rest) merci beaucoup!!! ![]() Auf Wiedersehen!!! ![]() owjah, sorry dat ik gister niet ff na le wedstrijd kwam, maar ik bedacht me dat ik om 04:15 al moest opstaan ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#815 |
Guest
|
![]()
- ik best verrot ben
- dit komt doordat ik maar 4 uur geslapen heb - ik gister namelijk naar bitte ein beat ging met mijn collega`s - ik dus `s-ochtend s nadat we terug kwamen mijn andere collega`s mijn collega`s maar even gedag moest zeggen onder het genot van een bakkie koffie - ik uiteindelijk om 0830 in mijn bedje lag - ik er nu al uit moet aangezien ik moet ballen om 1430 - bitte echt supergaaf was - er lekker gestampt is - ons filiaal gister een leuk bezoekje kreeg - het namelijk het water betrof dat uit de hoofdleiding kwam - de winkel daardoor 2 uur eerder dicht moest en we al die klanten de winkel uit mochen schoppen - het plafond naar beneden kwam - ik dit wel een mooi plaaftje vond eigenlijk - de baas hier denk ik anders over denkt - nec best wel hoog staat - ik hoop dat fnoord vanavond wint van daT stink vitesse - deit namelijk pure competitievervalsing is - dit dus helemaal nergens overgaat - je kan je eigen cluppie niet eens steunen - de knvb ook lekker in de strond kan zakken - die tyfushomos daar dus helemaal niks aan doen |
![]() |
![]() |
#816 |
Guest
|
![]()
- voetbal was afgelast door de regen
|
![]() |
![]() |
#817 |
klopt
|
![]()
-hier de zon schijnt?
![]() |
#818 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
-Mark gelijk heeft -Werder Bremen wel 1450 kaarten krijgt + vrij vervoer -Deze wedstrijd ook gewoon 's avonds is -Het volgens de burgermeester van arnhem niet geoorloofd was Feyenoord met 1200 man 's avonds te laten komen.... -de knvb vitesse puntenvermindering zou moeten geven -dit ook geldt voor andere clubs die hun verplichtingen niet nakomen
![]() |
![]() |
#819 |
Guest
|
![]()
- Stef weer zuruck sind aus bijna Duitsland?
- ik het wel lekkere sfeer vond in vijverberg? ![]() - me handen spontaan gingen klappen van de kou? - ik jammer genoeg heel weinig Bon heb gezien? ![]() - de Pizza nu piept? ![]() - gister ook Pizza (en nog wat anders) op het menu stond? - vanavod wederom Uitgeest onveilig gemaakt geht worden? - het gisteren "t doet er niet toe" in DTC was? ![]() - Bas bijna niet binnen kwam? - 16 jaar en ouder gewoon naar binnen mocht? - wij 18 dachten? ![]() - ik me nu ga focussen op m'n pizza? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#820 |
Guest
|
![]()
-ik weer terug bin uit Gelderland??
-ik echt een toffe 2 dagen heb gehad?? 8* -het in doetinchem reuze plezant was?? ![]() -ik bonnie nie gezien heb?? ![]() -en arthur wel (Y)?? -ik ook wel redelijk laat arriveerde bij de vijverberg?? ![]() -er daarna vanuit ter borg door sivorde (woonplaats van arthoer ![]() -het echt veels te kkkkoud was daaro in de 8erhoek?? ![]() -we het wel weer warm kregen toen steffie ging zappen op de tv bij bazzie thuis?? ![]() -we daarna maar ff 3 kwartier naar doetinchem gingen fietsen?? -de nieuwe Fb er helaas niet meer bij was?? ![]() -hij nl met vakantie ging?? -we naar een tent zijn geweest waarvan ik de naam niet meer weet?? ![]() -het goed gezellig was?? -we daarna een race naar huis hebben gehouden?? ![]() -bazzie niet meer zo recht kon fietsen?? ![]() -we daarna ook nog betrapt zijn tijdens het 'sexen'?? ![]() ![]() ![]() -het eigenlijk allemaal steffies schuld was?? ![]() -de n8 best wel redelijk kort was?? -ik het echt niet zo bedoelde toen ik steffie in zijn oog stak met mijn vinger?? ![]() ![]() -ik vandaag rond half 5 in Arnhem was?? -het in de binnenstad vol was met FEYENOORDERS?? 8* -het in het stadion int begin wel angstig was aangezien een zwaar bezopen vriend van me constant Feyenoordliedjes liep te bleren?? -uiteindelijk een paar honderd man dat deden op de lange zijde waar ik zat?? -ik slechts 1 vitessesupporter heb horen/zien zingen op de lange zijde?? ![]() -er ECHT VEEL Feyenoorders zaten int Gelredome?? ![]() -you can't ban a Feyenoordfan?? ![]() -de wedstrijd vrij belabberd was van Feyenoordkant (oa v persie, ono en emerton ![]() -het in de slotfase nog best 2-1 had kunnen worden?? -het ook 1-2 had kunnen worden?? (BUFFEL!! ![]() -ik gok dat er minstens 500 Feyenoordsupporters los in de Vitessevakken aan mijn zijde zaten?? ![]() -ik ze aan de overkant niet kon tellen?? ![]() -er wederom geen problemen zijn geweest rond Vites-Feyenoord?? -het uitvak wel was uitgebreid voor 1450 man voor de wedstrijd tegen W.Bremen?? -het dus zeer merkwaardig is dat er geen 1200 Feyenoordsupporters mochten komen......?? ![]() -ik toch wel een apparte geslaagde avond heb gehad?? -ik soms meer oog had voor de dingen op de tribune dan op het veld?? ![]() -er nix gebeurd is, maar dat het steeds duidelijker werd dat er honderden Feyenoordsupporters op de lange zijde zaten?? ![]() -ik sinds tijden weer eens schoor van een voetbalwedstrijd ben thuisgekomen?? ![]() -er tijdens de wedstrijddag geen kaartverkoop aan het stadion meer was, maar dat ze bij Vites wel jappaners voor 50 euro aan een kaartje 'helpen'?? -ik dit compleet belachelijk vind?? -geld blijkbaar boven veiligheid gaat bij Vites?? -ik nu toch wel redelijk vertiefd aant worden ben?? -dit ook nog eens een lang en saai verhaal wordt?? -ik dus ff (deel) vant sport ga kijken en slaapie ga doen?? ![]() -ciao ![]() |
![]() |
![]() |
#821 |
Guest
|
![]()
WJD..
- We gisteren 0-0 hebben gespeeld in Eindhoof? - Dat alleszins meeviel? - We niet eens weggespeeld zijn zoals zo vaak? - We best wel wat kansjes hebben gehad? - PSV er niet zo gek veel heeft gehad? - Het dus best verdienstelijk allemaal? - Ik Anke niet heb gezien? ![]() - Ik me afvraag of ze er überhaupt wel was? ![]() - Ik een donkerbruin vermoeden heb van niet? :S - Ik met eigen vervoer was? - Parkeren om het Philips-stadion geen probleem is als je al om 6 uur daar bent? ![]() - De broodjes hamburger van schandalig slechte kwaliteit waren dit jaar? - Dat juist altijd het sterkste punt was van PSV? - Ik wederom vrij weinig van de wedstrijd heb kunnen zien vanuit het uitvak? - De sfeer (helaas) weer eens door ons gemaskt moest worden? - Wij welgeteld 2 liedjes hebben gehoord? - Wij op een gegeven moment zongen: 'iedereen is stil behalve wij!' - Een gastje in een vak op de lange zijde onder ons opstond en met zijn armen begon te zwaaien? - Hij toch echt beter had kunnen gaan zingen? - Ik me aangesproken zou voelen als ik door het hele stadion zou horen 'iedereen is stil behalve wij'? - Ze bij PSV alleen maar gaan zitten zwaaien in plaats van zingen? - Ik het PSV-stadion ondanks de lelijke hoeken nog altijd een prachtig stadion vind? - Het een kunst op zich is om in zo'n stadion zo weinig sfeer te maken? ![]() - Ik nog steeds hoop dat ik er een keer kom en er een supersfeer is? - Dat dus echt wel mogelijk is? - Ik nu maar eens stop? ![]() |
![]() |
![]() |
#822 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#823 |
Guest
|
![]()
- ik bijna terug ben
- we op deze manier oude tijden doen herleven Laatst aangepast door Superjood : 20 October 2002 om 18:15 |
![]() |
![]() |
#824 |
Guest
|
![]()
WJD:
- Oizootje weer eens hierow een reply post? ![]() - ik dat al enkele dagen niet meer heb gedaan? - ik weer een lekker lui weekend achter de rug heb? - dat weekend met een domper begon? - ik duid op de 1-4-nederlaag van mijn cluppie? ![]() - we weer eens zijn belazerd door de scheids? - hij een hakballetje gaf aan Van Dijk die zo de 1-1 kon scoren? - diezelfde scheids in een duikeling van Van Dijk een penal zag? - in de tweede helft twee gevallen waren dat de bal op stip kon aan de andere kant? - dat uiteraard niet gebeurde? - de 1-0 van Heymans prachtig was? - het daarna dus allemaal wat minder werd? - we aanvallend het geluk niet aan onze zijde hadden? ![]() - we verdedigend weer hendig stonden te klungelen? ![]() - er zo'n 25 Cambuur-supporters helemaal vanuit het hoge noorden naar Maastricht waren gereisd? - we nog steeds niet kampioen van onderaan zijn? ![]() ![]() - Dordrecht het vertikt om te winnen dit seizoen? - ik me afvraag hoeveel overwinningen we dit seizoen gaan behalen? - als dit zo door gaat dat er niet veel worden? - de Celebration tribune na een uurtje weer vet stil was? - dat kwam omdat het toen 1-4 stond? - Dominiek van Dijk een vreselijke toneelspeler is? - het best wel eens kon zijn dat Dominiek van Dijk en scheidsrechter Smit samen afspraken hadden gemaakt voor de wedstrijd? ![]() - nu een brandweerauto met gierende sirenes langs ons huis rijdt? - hier nix zie fikken? ![]() - ik hendige spierpijn heb? - dat niet komt van het fitnessen? - dat komt van de terugreis gister naar huis na het stappen? - ik bij iemand achter op de fiets heb gezeten toen? - ik dus daarvan die spierpijn heb? - het gister weer een onwijs leuke avond was? - ik in Lavita, Celabration, de Alla, la Cloche, weer Lavita, de Nachtwacht, Printemps, Coopers Bar en de Metamorfoos ben geweest? - ik dus een lekkere kroegentoch heb gehouden? ![]() ![]() - ik toch al om 4 uur thuis was? - ik weer veel lekkere meiden in de stad heb gezien? - ik toch nog vrijgezel ben? - ik weet dat er iemand verliefd op me is? - dat niet Hugo is? ![]() ![]() - dat een meissie is die op de fuif van mijn zussie vorige week was? - ik het via via gehoord heb? - ze geen woord met me gewisseld had die avond? - ze dus alleen op mijn uiterlijk en uitstraling viel? - er na de zomervakantie nog twee gevallen waren dat ik sjans heb gehad? ![]() - een Jantje Smit-face dus weer in blijkt te zijn bij de meiden? ![]() - ik verder niet veel heb meegemaakt dit weekend? - mijn nieuwe top 20 weer op cu2 staat? - ik weer nieuwe foto's heb? ![]() - onder anderen dat foto's zijn van MVV-Shittard 30 augustus jongst leden? - ik ze van de week ff inscan? - hier in dit topic dan weer een fantastische rapportage wordt neergezet? - ik morgen weer stage heb? - iedereen morgen vakantie heeft behalve ik? ![]() - de komende week weer vlaai krijgen op de stage? ![]() - de andere stagiair namelijk weggaat? - ik nog 8 weken blijf? ![]() - ik morgen een extra keertje ga fitnessen? ![]() - ik nu nix meer weet? Laatst aangepast door Oizo : 20 October 2002 om 20:36 |
![]() |
![]() |
#825 |
Guest
|
![]()
de reply's van oizo te lang zijn
daarom door weinig worden gelezen |
![]() |
![]() |
#826 |
Guest
|
![]()
- Ik ff goed moe moet worden?
- Ik dus maar Oizo zijn reply ga lezen.. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#827 |
Guest
|
![]()
-ik ben gespot int gelredome??
![]() -het weliswaar een beetje onduidelijk is?? -ik wel zeker ben dat ik het ben?? -er links voor me een gozert met een Feyenoordvlag zat?? -ik bijna recht achter een paal zat?? ![]() -ik daar op de trap sta te springen bij de 1-1?? -ik dus die rechter zwarte vlek ben met z'n arm in de lucht?? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#828 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#829 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#830 |
Guest
|
![]()
- ik ook gesignaleerd ben
- dit maal niet in het gelredome maar in locomotion - heb anke alleen niet gezien - ik op enkele fotos sta, waarvan dit de leukste zijn : ![]() ![]() - de harde kern hier mij wel zal herkennen - ik vandaag 50 minuten deed met de bus over een stukkie waar ik normaal 12 minuten overdoe - verolgens die buschauffi ook nog is vergat te stoppen bij mijn halte - dit mij dus 251 meter extra loopwerk opleverde - ik nu maar is voor me zelf ga koken |
![]() |
![]() |
#831 |
Guest
|
![]()
WJD:
- je van een reply van 2 regels ook moe kunt worden? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#832 |
klopt
|
![]()
-ik mn theorieexamen vanmiddag gehaald heb?
![]() -ik helemaal bekaf ben van een verschrikkelijk slopend weekend? -het wel een leuk weekend was? -nee? -ik wel! -slaap lekker ![]()
![]() |
#833 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - het op een Bacardi viltje lijkt? ![]() - Steffie al een tijdje errug brakkies is? ![]() - Dit komt doordat ik op zaterdag ook nog flink ben wezen stappen? ![]() - dit de 3e dag is dat ik niet normaal op me voeten kan staan? ![]() - ik graag naar school was gegaan gister en vandaag? ![]() - dat dus niet kon? - net Martin Haar op AT5 was? - deze man assistent trainer is bij AZ? - hij ook ontzettend dom is? ![]() - hij zei dat alle tegendoelpunten zaterdag dekkingsfouten waren? ![]() - die stumper later zei dat het niet door Tim de Cler kwam? ![]() - Tim de Cler toch bij een aantal tegendoelpunten betrokken was? - Queens of the stoneage - no one knows... een leuk nrtje is? 8* - net als: Junior senior - move your feet? ![]() - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#834 |
Guest
|
![]()
- ik vanavond terug gekomen ben vanuit La France
- het wel een geslaagde vakantie was - ik vooral veel d-day historie gezien heb in Normandië ![]() - ik daar ook wel een beetje voor was meegegaan met mijn ouders - ik Omaha Beach best indrukwekkend vond - vooral na het zien van Saving Private Ryan - ik daar nog veel meer aan bekende plaatsen/stranden gezien heb - dat jullie maar zal onthouden - het vast niet iedereen zal interesseren ![]() - de meeting in huize Bazzemans en rond Graafschap - NEC wel gaaf was ![]() - de wedstrijd verder erg slecht was van de Graafschap ![]() - ik het daar dus maar niet over ga hebben - het niet veel goeds beloofd voor morgen Roda - Graafschap - ik de volgende keer maar mee ga stappen ![]() - morgenmiddag de topper SDOUC A2 - Silvolde A2 op het programma staat ![]() - dit een soort derby is - ik na de reis van vandaag best brak ben en dus zo maar eens ga slapen - ![]() |
![]() |
![]() |
#835 |
Guest
|
![]()
WJD...
- IK dit topic saai vind worden? ![]() - We op deze manier nie zo gauw de 1000 halen? - Een zieke stef de helft van de totale productie scheelt? - Stef misschien last heeft van een druiper ofzo ![]() - Dit best kan als je alles neukt wat los en vast zit ![]() - Hij het zelf op een griepje houdt? - Ik me afvraag of Roda wel gaat winnen van de Graafschap? - Wij nl beter tegen behoorlijke clubs kunnen spelen dan tegen clubs waartegen we het spel moeten maken? - Dit geen aanval is op de club van tuur en bas? ![]() - Ik hoop dat Zafarin speelt? - Ik hem wel een doelpuntje gun, zolang het maar de 4-1 is? ![]() - Ik al bij voorbaat had gezegt dat we meer kansen hadden tegen PSV en Vites dan tegen de Graafschap? - Ik hoop dat ik ongelijk heb? ![]() - Ik Saving Private Ryan de beste film vind die ik ooit heb gezien? - Ik mij voor kan stellen dat Tuur het indrukwekkend vond? - Ik helaas niet zo snel in Normandië kom? - Ik nu ff wat kaartjes ga uploaden? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#836 |
Guest
|
![]()
- Thuur gewoon mee naar DTC kon vorige week?
- we pas gingen phitten toen Thurie en zn oudjes de auto zouden instappen? ![]() - ik denk dat bartje denkt dat ik een player ben? - dat komt omdat bartje maar 1 ding neukt? ![]() ![]() - ik me nu niet meer zo ziek meer voel? ![]() ![]() ![]() - dat betekend dat ik vanavond bij "the proms of Heiloo" ga werken? - dit een droombaantje is. ![]() - ik een belangrijkere functie heb dan enkel simpel hendels van de tappen bewegen? ![]() - het publiek ophitsen er ook bij hoort? - NEC vanaaaaf gaat winnen van P$V? - het wel ideaal is dat Vite$$ gister gelijkspeelde en niet won? - Jacky "Goal" de Gier misschien wel weer zuruck gaat komen naar NEC? 8* - die vent zich namelijk alleen inzet als hij bij een leuke club speelt? ![]() - hij Twente dus niet leuk vindt? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#837 |
Guest
|
![]()
WJD:
- MVV gister de eerste overwinning van het seizoen heeft behaald in Oss JOEPIE!!! ![]() ![]() - ze het altijd lastige ( ![]() - dat terecht was? - MVV meer kansen had? - we toch weer achter kwamen ![]() - Taiwo in de laatste minuut toch nog de winnende treffer maakte? ![]() ![]() ![]() - SAY UHH AHH WASIO SAY UHH AHH WASIO! - deze overwinning broodnodig was? - Fortuna al na 13 minuten met 4-0 achterstond tegen Helmond Sport? ![]() ![]() ![]() - wij volgende week thuis motten tegen die club? - ik hoop dat we Jan van Dijk een poepie laten ruiken? ![]() - NAC-Fietstas eindigde in 0-0? - ik 2-1 voor NAC had gegokt? - ik voor vanavond heb gegokt dat Roda gaat winnen van de Superboeruhuhuh? - de precieze uitslag 2-0 voor Roda mot zijn? - ik vanavond weer veel ga zuipen? - dat ook mag na zo'n mooie overwinning? ![]() - ik vanavond ga proosten op die overwinning? ![]() - ik samen met een vriend een andere vriend ga proberen te koppelen met een meissie? - ik gister in plaats van vandaag gefitnesst heb? - ik gister hard gewerkt heb op mijn stage? - het verder een slaapverwekkende week was op mijn stage? - de helft van mijn stage al weer achter de rug is? ![]() - mijn begeleider op de stage met de voornaam Bart heet? ![]() - hij geen betere naam had kunnen kiezen? ![]() - hij er om bekend staat dat hij vaak bijna in slaap valt op zijn werk? ![]() ![]() ![]() - mijn nieuwe top 20 weer op cu2 staat? - de Ketchup Song van 1 af is? ![]() - Eminem nu de eerste plaats bezet? - ik het moeilijk kiezen vond tussen Eminem, T.A.T.U. en de Ketchup Song? - ik van het weekend wat foto's ga inscannen? ![]() - mijn nicht woensdag is bevallen van een dochtertje? ![]() - het dochtertje Nimue heet? ![]() - die naam voorheen nog nooit heb gehoord? ![]() - ik nu maar weeres ga stoppen, omdat ik ga eten? ![]() Laatst aangepast door Oizo : 26 October 2002 om 12:05 |
![]() |
![]() |
#838 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
-Ik deze kwalificatie geef aan Braveheart ![]() -Bij oizo de Ketchup Song niet meer op 1 staat -ik liever heb dat Song niet meer in de basis staat
![]() |
![]() |
#839 | |
klopt
|
![]() Citaat:
- ![]()
![]() |
![]() |
#840 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- ik hoop dat Arthur (= Silvolde A2) gewonnen heeft?! - SDOUC namelijk de aards-rivaal van Ulftse Boys is?! - er eigenlijk SDOUC A2 - Ulftse Boys A2 op het programma staat volgende week?! - deze wedstrijd niet doorgaat?! - SDOUC zich namelijk heeft teruggetrokken?! - SDOUC daarom dus bij Arthur in de competitie speelt?! - Wij vandaag weer onnodig hebben verloren. - de trainer mij wisselde en dat na een lange discussie verklaarde met de woorden: "ik begon met de sterkste 11 en wilde de andere jongens een kans geven"?! - ik dat nog steeds een rare verklaring vind?! - de 2e helft in aanvallend op zicht niets beter was?! - alles supporters wederom van mening waren dat de trainer een domme wissel doorvoerde?! - ik daar dus machteloos tegenover sta?! - dit wel mijn 3e wedstrijd achtereenvolgens in de basis was?! - dat op zich wel een vooruitgang is ten opzichte van vorige jaren?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#841 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- Silvolde A2 met 6-1 gewonnen heeft - ik met de tussenstand bij Roda - Graafschap minder tevreden ben - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#842 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Roda met 5-0 heb gewonnen van de Graafschap? - Die uitslag verbloemd dat Roda maar een 20 minuutjes goed heb gespeeld? - De euforie van sommige mede-supporters me veel te ver gaat? - We wel de punten steeds pakken? - Je op die manier wel hoog staat? - De Graafschap wel rampzalig slecht was? - Hun fans het na een uurtje voor gezien hielden en weg gingen? - Zij werden begeleid met een 'en laat je club maar in de steek'? - Ik het wel een beetje jammer vind voor Tuur en Bas? - Ik hun club wel meer successen wens dat dit? - We echter nog een rekeing hadden te vereffenen met het anti-voetbal dat de Graafschap vorig jaar tegen Roda speelde? - Dat bij deze is rechtgetrokken? ![]() - Ik nu ga pitten? - Ik komende week nl hele belangrijke tentamen heb? ![]() ![]() - Truste ![]() |
![]() |
![]() |
#843 |
Guest
|
![]()
- ik me kut voel
- ajax onverdiend 2 punten heb verloren - die scheuids zich niet zo mot aanstellen met die liedjes over hem - wij ook over koeman zongen - ik ds geen verschil zie - ik nu gas pitten |
![]() |
![]() |
#844 |
Super Lid
|
![]()
wjd.
- ik me afvraag of Bosz nu eindelijk enigszins actie gaat ondernemen?! - ik me ook afvraag waarom hij die van Vossen zo lang laat staan?! - van Vossen lang niet brengt wat van hem de bedoeling is?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#845 |
klopt
|
![]()
-we weer 3 punten hebben?
![]() -we nu wel landskampioen zullen worden of iig championsleague gaan halen?
![]() |
#846 |
Guest
|
![]()
WJD:
- het stormt? ![]() |
![]() |
![]() |
#847 |
Guest
|
![]()
- ik vannacht gewerkt heb?
- eerst deurverkoop, en daarna zaaldienst? - deurverkoop best leuk is, iedereen namelijk in eerste 1,5 a 2 uur komt. en ik dus dan ook mee kan feesten. - ze me voor dat feesten ook betaalden? - omdat ik zo'n amstel overhemd aanhad? ![]() - onze poes weer naar buiten toe wil? - en dat in deze storm? ![]() - ik toch blij ben dat we nog boven Vites staan? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#848 |
Guest
|
![]()
- wij volgens temmink zongen dat hij een heterosexueel was
- ik niet weet wat hier erg aan is? - misschien dat hij zich dan toch liever als homosexueel wil laten toezingen - het van voor naar achter-liedje gisteravond ook weer terugkeerde - ik over 50 uur in de bus zit - ik hoop dat de storm dan wel over is - het best wel een spannende competitie kan gaan worden - het uitgaan best leuk was - alleen weer een beetje jammer dat ik er een bebloedde hand aan over hield - ik even ging testen namelijk hoe scherp glas nu eigenlijk is - ik zo nog meer even huiswerk ga maken |
![]() |
![]() |
#849 |
Guest
|
![]()
WJD
-ik over 8,5 uur int vliegtuig zit richting Torino?? 8* -ik daar over 10,5 uurtjes voet op Italiaanse bodem zal zetten?? -ik dat eigenlijk hoop?? -ik nog wel op een vertraging reken?? ![]() -ik benieuwd ben naar het hotel in het centrum van de historische binnenstad?? ![]() -het hotel maar 4 sterren toegewezen heeft gekregen?? ![]() -de selectie van Feyenoord misschien ook wel in dit hotel verblijft?? ![]() -ik morgenavond de training in het della alpi ga bezoeken?? -het op tv een sfeerloos kutstadion lijkt?? -ik de fotos die ik op internet heb gezien toch wel schitterend vind?? -ik toch wel een uitverkocht stadion verwacht dinsdag?? -de reputatie van Feyenoord natuurlijk wel hoog is in Italië als huidige UEFA Cuphouder?? ![]() -het denk nog niet voor 1/3e gevuld zal zijn?? -ik geen id heb hoeveel Feyenoorders er zullen zijn?? -ik een gokje doe en 2000 zeg?? -ik hoop op meer?? -ik alst goed is met een vriend de fotoreportage voor www.fr-fans.nl ga maken?? ![]() -ik daar bij toeval al 1x heel vaag met mijn rug en achterhoofd opstond?? -ik zo maar ff me tas ga inpakken?? -ik nl over 5 uurtjes wakker moet worren?? ![]() -ik ook nog de beslissende 7e wedstrijd van de World Series wil zien vann8?? ![]() -ik hoop dat de Angels winnen?? ![]() -ik nu tv ga kijken?? - ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#850 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Ik mij afvraag hoe groot de afvaardiging van Leiderdorpers zal zijn bij de topper volgende week vrijdag? - Ik verwacht dat ze niet zullen komen? ![]() - Ik nu een topic over deze topper ga openen? ![]() |
![]() |