|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- MVV gister de eerste overwinning van het seizoen heeft behaald in Oss JOEPIE!!! ![]() ![]() - ze het altijd lastige ( ![]() - dat terecht was? - MVV meer kansen had? - we toch weer achter kwamen ![]() - Taiwo in de laatste minuut toch nog de winnende treffer maakte? ![]() ![]() ![]() - SAY UHH AHH WASIO SAY UHH AHH WASIO! - deze overwinning broodnodig was? - Fortuna al na 13 minuten met 4-0 achterstond tegen Helmond Sport? ![]() ![]() ![]() - wij volgende week thuis motten tegen die club? - ik hoop dat we Jan van Dijk een poepie laten ruiken? ![]() - NAC-Fietstas eindigde in 0-0? - ik 2-1 voor NAC had gegokt? - ik voor vanavond heb gegokt dat Roda gaat winnen van de Superboeruhuhuh? - de precieze uitslag 2-0 voor Roda mot zijn? - ik vanavond weer veel ga zuipen? - dat ook mag na zo'n mooie overwinning? ![]() - ik vanavond ga proosten op die overwinning? ![]() - ik samen met een vriend een andere vriend ga proberen te koppelen met een meissie? - ik gister in plaats van vandaag gefitnesst heb? - ik gister hard gewerkt heb op mijn stage? - het verder een slaapverwekkende week was op mijn stage? - de helft van mijn stage al weer achter de rug is? ![]() - mijn begeleider op de stage met de voornaam Bart heet? ![]() - hij geen betere naam had kunnen kiezen? ![]() - hij er om bekend staat dat hij vaak bijna in slaap valt op zijn werk? ![]() ![]() ![]() - mijn nieuwe top 20 weer op cu2 staat? - de Ketchup Song van 1 af is? ![]() - Eminem nu de eerste plaats bezet? - ik het moeilijk kiezen vond tussen Eminem, T.A.T.U. en de Ketchup Song? - ik van het weekend wat foto's ga inscannen? ![]() - mijn nicht woensdag is bevallen van een dochtertje? ![]() - het dochtertje Nimue heet? ![]() - die naam voorheen nog nooit heb gehoord? ![]() - ik nu maar weeres ga stoppen, omdat ik ga eten? ![]() Laatst aangepast door Oizo : 26 October 2002 om 12:05 |
![]() |