|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD
-ik over 8,5 uur int vliegtuig zit richting Torino?? 8* -ik daar over 10,5 uurtjes voet op Italiaanse bodem zal zetten?? -ik dat eigenlijk hoop?? -ik nog wel op een vertraging reken?? ![]() -ik benieuwd ben naar het hotel in het centrum van de historische binnenstad?? ![]() -het hotel maar 4 sterren toegewezen heeft gekregen?? ![]() -de selectie van Feyenoord misschien ook wel in dit hotel verblijft?? ![]() -ik morgenavond de training in het della alpi ga bezoeken?? -het op tv een sfeerloos kutstadion lijkt?? -ik de fotos die ik op internet heb gezien toch wel schitterend vind?? -ik toch wel een uitverkocht stadion verwacht dinsdag?? -de reputatie van Feyenoord natuurlijk wel hoog is in Italië als huidige UEFA Cuphouder?? ![]() -het denk nog niet voor 1/3e gevuld zal zijn?? -ik geen id heb hoeveel Feyenoorders er zullen zijn?? -ik een gokje doe en 2000 zeg?? -ik hoop op meer?? -ik alst goed is met een vriend de fotoreportage voor www.fr-fans.nl ga maken?? ![]() -ik daar bij toeval al 1x heel vaag met mijn rug en achterhoofd opstond?? -ik zo maar ff me tas ga inpakken?? -ik nl over 5 uurtjes wakker moet worren?? ![]() -ik ook nog de beslissende 7e wedstrijd van de World Series wil zien vann8?? ![]() -ik hoop dat de Angels winnen?? ![]() -ik nu tv ga kijken?? - ![]() ![]() |
![]() |