|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoi beste topics,
Zijn jullie liever Actief of Passief bezig in bed. Beide mag natuurlijk ook en wat verwacht je van je partner. Laat ook ff weten als je vrouwelijk of mannelijk ben Zelf kan ik mij in elke rol verplaatsen. Greetz Sander |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Actief, man
Omdat ik meestal het initiatief neem en niet het meisje Is vaak vervelend. (Niet altijd zoo!) |
![]() |
![]() |
#3 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
allebei actief
![]() |
#4 |
veteraan
|
![]()
actief..beide
geslacht van mij is man btw ;P
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ik ben man
ennuh passief |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
altijd actief, net als t vrouwtje
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Actief..
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
geen bed ervaring..maar ik denk dat ik de eerste keren niet egene zal zijn die actief is
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
**negeert rest van post** |
|
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]()
Hmmz eerste keer misschien een beetje passief..maar daar komt na een paar keer dus echt wel verandering in..vooral actief dus
Ow jah me is V ![]()
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Nou om heel eerlijk te zijn ben ik altijd heel passief geweest, maar met me huidige lief komt daar steeds meer verandering in, eerst wist ik gewoon niet wat ik moest doen alleen hij 'stuurt' me als het ware heel goed...wel prettig om sex te hebben met iemand die zo duidelijk is, heel anders dan ik gewend was, had hiervoor een leuke vriend, maar nogal saai in bed....leuke verandering zo, wie weet kan ik over een maand zeggen dat we 50/50 actief en passief bezig zijn...owja, ik ben een vrouw, zoals me nick waarschijnlijk al doet vermoeden hahaha
Ciao Kisz Iris |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
50/50
Gewoon niet mokken en lekker samen mokken....dus een beetje van mezelf en een beetje van me lover ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Ben meisje,
Kweet niet, kheb nog maar 1 ervarinkje dus echt meepraten kan ik niet, maar ik liet het gewoon eerst even allemaal over me heen komen en toen ik zeg maar een beetje "gewend" was werd ik ook wel actiever ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
ben meer actief bezig....
liever passief (eum zoals ik al zei: ben nog maagd dus ik heb het over de andere "plezante" dinge die we doen) |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Vrouw.
Iedere keer anders, ligt eraan in wat voor mood ik en mn lover zijn ![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
dat hangt er gewoon van af of ik veel zin heb of niet! en als ik veel zin heb...... supah actief!!!!!
![]() ![]() ![]() |
![]() |