|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#851 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Ar-Tuur zijn naam heb aangepast? - Hij eindelijk tot inzicht is gekomen dat zijn koppigheid echt niet kon? ![]() - Ik maar zo zeg: 'beter laat dan nooit'? - De enige dwarsliggers nu nog Anke, Hugo en Oizo zijn? - Zij toch echt eens moeten gaan inzien dat zij het forum verpesten? - Ik mijn actie blijft doorzetten? - Deze namen veranderd dienen te worden in respectievelijk: BRuGGi -> *luvdiving*A HugoBoss -> tukkerboy Mestreech4ever -> Mr. Oizo? - De commercialiteit van de eerste namen afdruipt? (voetballer, parfum, stad?) - De historie afdruipt van de laatste 3? - Ik hoop dat ik niet alleen strijdt lever? - Ik steun verwacht? - We al de stripnaam assurancetourix, het dorp leiderdorp, arthur, de ballennaam il Capitano en phitje hebben uitgebannen? - Deze zijn veranderd in Goefoe, Superjood, ar-tuur en anti-kezman en The Phit? - Deze namen uit het hart komen? ![]() - Dat zo hoort? - Wij bijna weer de clan bij elkaar hebben? - Eigenlijk namen als Tofke_H, Mitros, Jdiezrequejo enzo ontbreken? - Ik zal pogen ook die er weer bij te krijgen ![]() - Ik daar een zwaar hoofd in heb? - Ik arthur dank voor zijn begrip? ![]() |
![]() |
![]() |
#852 |
Guest
|
![]()
Daar vergeet ik bijna Bon!!!
Die moet uiteraard direct haar naam veranderen in Forza-Barça!!!!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
klopt
|
![]()
zelfs nu ik nog met slechts drie dames over ben, hou ik vast bij mijn standpunt en mijn nieuwe naam
![]()
![]() |
#854 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik op werk kon ruilen, dus kom ik toch maar - wij al met een busje met 10 leiderdorpers komen - er nog enkele op een andere manier zulllen komen - ik en de rest er naar uit kijken om deze bartje te ontmoeten - ik benieuwd ben of hij daar nog iets voor voelt |
|
![]() |
![]() |
#855 |
klopt
|
![]()
-er volgens mij een nieuwe sportmieting in aantocht is?
![]() |
#856 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- dus paspoort gereed en zie jullie volgende week vrijdag in kerkrade |
|
![]() |
![]() |
#857 |
Guest
|
![]()
Wjd:
- ik naar PSV-Auxerre ga ![]() - dit mijn eerste Champions Leage wedstrijd wordt - ik namelijk bijna nooit naar het stadion ga - jullie dat waarschijnlijk al wel wisten - nu nog hopen dat PSV gaat winnen - ze zullen wel moeten ![]() - ik er van baal dat de herfsvakantie is afgelopen... ![]() - ik woensdag met een pw week begin - ik daar absoluut geen zin in heb... :r - ik zin in woensdagavond heb ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#858 |
Guest
|
![]()
WJD:
- het weekend al weer ruimschoots voorbij is? ![]() - ik vandaag de hele dag heb gewerkt op de stage? - het morgen waarschijnlijk wat slaapverwekkender op de stage gaat worden? - ik vandaag ook maar eens de foto's van de zomervakantie heb ingeplakt? ![]() - die dus daar al maanden lagen? - ik in het weekend weer spontaan een bloedneus kreeg? - ik weer flink ben gaan stappen in de gezelligste stad van Nederland zaterdag? - ik in Lavita, la Cloche, de Nachtwacht, Celabration, de Alla en de Metamorfoos ben geweest? - ik Celabration nog steeds het leukst vind? ![]() - de Meta een stomme zittent is? ![]() - het over het algemeen een zeer gezellige avond was? - we niet gebruik hebben gemaakt van het uurtje extra stappen omdat de klok vooruit ging? ![]() - ik zaterdag veel oude bekenden heb gezien? - ik een vage vriend gisteravond op TV heb gezien bij L1-sport? - hij voor het hek in het Top Oss stadion stond te juichen? ![]() ![]() - ik nog steeds niet mijn naam heb veranderd in Mr.Oizo? - ik ook niet weet of ik een nieuwe naam mot aanmaken of dat dat automatisch gebeurd? - ik daarover uitleg wil? - als ik uitleg heb gekregen, ik mijn naam dan best wel zal veranderen? - mijn zusje gisteren aan een danswedstrijd heeft meegedaan in Den Bosch? - ze met haar vriend 2e zijn geworden? ![]() - ze de week ervoor 5e waren geworden bij een wedstrijd in Papendal? - ik niet denk dat @j@kkes gaat winnen in Kirchroa? - ik wel denk dat MVV vrijdag gaat winnen van Helmond Sport? - dit het Oizo-journaal was van maandag 28 oktober en dat ik de dames en heren dus een goedenavond wens? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#859 |
klopt
|
![]()
-ik me afvraag wanneer Jantje S. eindelijk beseft dat zn ellenlange replies met daarin zijn gehele boeiende leven inclusief alle nog boeiendere details niemand ook maar iets boeit?
![]() |
#860 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
-Dit mijn woorden hadden kunnen zijn, Tukkerboy ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#861 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - Ik mij dus afvraag of je wel zo blij moet zijn met ons als Duitsers zien ![]() |
|
![]() |
![]() |
#862 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - Je vergeet dat je een uit-wedstrijd speelt? - Je ook even voor het gemak vergeet dat ik écht niet in mijn eentje kom als je met 10 man komt ofzo? - Wielie Bergs, Timo Aspers, Sven Muijrers e.c. echt niet bang zijn voor een busjes leiderdorpers? - Ik me eens even zou gaan beraden, je maakt jezelf hier belachelijk met je dreigementen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#863 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() - je daarmee dan eigenlijk je zelf ook wel beetje belachelijk maakt?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#864 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- Ik gewoon zeg dat hij niet mot denken dat ik zomaar kom - Ik me afvraag of ik überhaupt kom ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#865 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() - het me eigenlijk helemaal niet zoveel kan schelen ![]() - we hier tenslotte geen internethooligans zijn?! - leiderdorp daar misschien anders over denkt?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#866 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ene bellug begon met een opmerking van: denk dat er geen l`dorpers komen - dit namelijk NERGENS op gebaseerd is - er zoals ik al zei zeker 10 komen - ik niet eens een hooli ben, laat staan een internethooli - ik die bartje zeker wel mag - maar hij niet vreemde opmerkingen moet gaan plaatsen - ik zo naar lyon ga |
|
![]() |
![]() |
#867 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() - ik nogmaals vertel dat ik het niet zo interessant was waarom er gediscussierd wordt?! - jullie wel allebei happen?! ![]() - ik je veel succes wens in Lyon?! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#868 |
Guest
|
![]()
- bertje slechts reageert op het geschrevene van L'dorp?
![]() - Ik me alleen afvroeg of L'dorp wel kwam? ![]() - We alleen echte Hools hebben hier? - de grootste hool hier niet meer is? - Dat Joy was? ![]() - Ik het spijtig vind dat hij weg is? ![]() - Ik nu ga leren? ![]() |
![]() |
![]() |
#869 |
Guest
|
![]()
- ik nu voor het eerst sinds een week weer op internet kan...
- het hier gelukkig nog steeds nergens over gaat ![]() - het een aardige week was voor de gemiddelde bruggink-fan ![]() - ik benieuwd ben naar vanavond - dat logisch is - ik er helaas neit bij kan zijn - ik daar ook al aan gewend raak - ik zo lekker ga trainen - ik iedereen de groetjes doe ![]() |
![]() |
![]() |
#870 |
Guest
|
![]()
- zware tijden nu aanbreken voor Phitje?
![]() - de komende 1,5 week z'n school veel van m vraagt? ![]() - daarna Phitje weer lekker lang rust heeft. ![]() ![]() ![]() - de week durende ziekte na een week vakantie alleen maar voor problemen op school zorgde? ![]() - ik nu helemaal betert ben? ![]() - Remmie het ondanks de nederlaag vast wel leuk gevonden heeft in Turijn? ![]() - ik voor LD, DJ en Prhyme hoop dat Lyon niet in sterke doen is? - de PSV'sters hier veel sterkte toegewenst krijgen voor hun match? ![]() - ick sodiewieder ffkes gaat biljarten? ![]() - zaterdag voorwedstrijden zijn voor het NK biljart 4e klas? ![]() - ik wel fffies doorkom en nederlands kampioen ga worden? - ik vorig jaar in de 5e klas net te kort kwam, maar wel genoeg voor promovatie? ![]() ![]() - eens was daar Claus, nu eet ik Strawberry saus ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#871 |
Guest
|
![]()
-ik weer terug ben??
![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#872 |
Guest
|
![]()
-me fotos ook al klaar zijn??
![]() -bv: - ![]() -deze foto natuurlijk nix zegt of ik er wel of niet geweest ben?? ![]() -ik spijtig genoeg niet op een foto sta in het stadio delle alpi?? -het wel een ontzettend mooi stadion is?? -het op de tv maar een sfeerloos kutstadion lijkt?? -dit komt doordat de voorste rijen bijna nooit bezet zijn?? -het nl wel sfeervol is?? -zelfs als er maar 35.000 mensen zitten... - ![]() -dit ook niet het stadion is?? ![]() - ![]() -dit wel?? - ![]() -het net lijkt dat deze fotos van http://www.fr-fans.nl/foto_016.htm zijn afgeplukt?? ![]() -ik nu echt ga slapen?? - ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 31 October 2002 om 03:45 |
![]() |
![]() |
#873 | |
klopt
|
![]() Citaat:
- ![]()
![]() |
![]() |
#874 |
Guest
|
![]()
WJD:
- we weer met 1-4 van Hennep Sport verloren hebben gister? ![]() - hehehe Hennep Sport ![]() - het een gigantische waardeloze wedstrijd was? ![]() - we weer als een stelletje pauperds stonden verdedigen? ![]() - ik me de hele wedstrijd dus heb zitten ergeren? - ik gister sowieso al gestresst was? - de spelers van Helmond opvallend goed presteren dit jaar? - ik twijfel of dat alleen door Jantje van Dijk komt? - ze daarom welles mogen worden gecontroleerd of ze toevallig de laatste tijd niet te veel hennep gebruiken? ![]() ![]() ![]() ![]() - (over drugs gesproken) dat er in de woonplaats van de echte Jantje Smit ook geen lieverdjes rondlopen? - een aantal supporters na afloop van de wedstrijd stonden te schelden op de teleurgestelde Uriel Trustfull? - ik ook nog in die kut-regen naar huis moest fietsen? - ik zo snel mogelijk naar huis wilde en niet ging schuilen? - ik dus niet van suiker ben? ![]() - ik weer gister lekker gebak heb gehad op de stage? - dat onze nieuwste secretaresse namelijk jarig was? ![]() - ze 19 werd? - ik gister het zonder Bart (mijn begeleider) moest doen op de stage? - ik gister wel de hele dag hard heb gewerkt? - dat donderdag ook het geval was? - ik donderdagavond ook nog naar de bios ben gegaan naar de film Triple X? ![]() - dat best een ruige film is? ![]() - ik lekker een relaxed weekend heb? - ik morgen naar mijn nicht in Belgie ga? - ze vorige week bevallen is van een dochtertje? - ik vanavond ook weer ga stappen? ![]() - ik nog niet zeker weet waarheen ik ga? - de kans groot is dat ik naar de Peppermill in Heerlen ga? ![]() - er dus een kansje bestaat dat ik Bartje tegenkom (als hij tenminste niet in Tilburg of bij zijn vriendin zit)? ![]() - hij toch een zee van tijd waarschijnlijk dit weekend heeft aangezien Roda niet speelt? ![]() - dat ik hem toch niet zie omdat hij toch liever naar de discotheek van het Parkstad Circus Stadion gaat? ![]() - ik weer 2 keer deze week heb gefitnesst? - ik nog steeds zoek naar een foto-upload site? - ik dus nog steeds nie de foto's van MVV-Shittard op het i-net kan zette? ![]() - ik wel dit weekend mijn foto's in het fotoboek op s.com verander? ![]() ![]() - dat je daar jammer genoeg maar 5 foto's kunt plaatsen? ![]() - ik helemaal geen Europees Voetbal deze week heb gezien? ![]() - ik wel hoop dat Feyenoord, PSV en @j@x gaan winnen? - ik ze volgende week ook niet kan zien? ![]() - ik dinsdag namelijk al weer naar de Geusselt ga? - we dan voor de beker aantreden tegen Top Oss? - ik hoop dat er dan weer een goed sfeertje is op de Celabration Tribune? ![]() - ik woensdag ook geen CL ga kijken? - woensdagavond namelijk altijd fitnessavond is bij mij? ![]() - er alweer geen enkele bekende online is op MSN? ![]() - ik nu maar eens de foto's van RemCo ga bekijken? ![]() - doei ![]() |
![]() |
![]() |
#875 |
Guest
|
![]()
-mr. Oizo blijkbaar ook de replys van anderen niet leest int wjd-toopic??
![]() -hij daar toch bij vrijwel iedereen kan lezen dat niemand (en dan ook echt niemand..) zijn oersaaie verhalen leest?? ![]() -ik toch tot regel 2 kwam?? ![]() -Jantje S. wel gevoel voor humor heeft?? ![]() -Hennep Sport..HEHE ?? ![]() -ik me afvraag wie Oizo NIET dom vindt?? ![]() - ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#876 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
-Niet zoveel mensen aanstaande woensdag CL zullen kijken ![]()
![]() |
![]() |
#877 |
Guest
|
![]()
wjd
-ik weer helemaal op de hoogte ben over het leven van Oizo -hij alleen gisteren naar de peppermill had moeten gaan -er toen namelijk een goed HC feest was -dit het einde van mijn wjd is |
![]() |
![]() |
#878 |
Guest
|
![]()
- Ik net terugzijn van NK voorwedstrijden?
![]() - de 3 partijen van vandaag alle 3 door mij gewonnen zijn? ![]() ![]() - de kans op een hoge plek in een NK voor mij wel in het verschiet ligt als ik zo goed blijf presteren in de 4e klasse? ![]() - ik met deze moyenne zo door kan promoveren naar de 2e klasse? ![]() - er dan volgend jaar wel een langere weg af te leggen is omdat ik dan officieel geen jeugd mee ben. ![]() - het dus dan moeilijker word? - ik dus dit jaar maar Nederlands Kampioen moet worden. ![]() - whieeeuww ![]() - maandag een tentamen is? ![]() - ik niet uit zou gaan vanavond? ![]() - er dan maar een bezoek gebracht gaat worden aan cafe de Wit? ![]() - Deze fotoot vorige week genomen is tijdens mijn werk met de proms van Heiloo? ![]() - Ik diegene met het amsteloverhemd ben? - het daar wel toffies was? - er nog veel meer fotoots gemaakt zijn met ikke erop? ![]() - daar nog ffkes op gewacht moet worden. ![]() - het levensverhaal van Oizo trouwens wel boeiend is? - Rempje sinds kort een digicam heeft? ![]() ![]() - Er komende woensdag maar 1 CL wedstrijd gespeeld gaat worden? - ik ff vergeten ben welke. - magoehh, ik gaat er weer mee kappen. ![]() - Ja tiba loebloe. ![]() |
![]() |
![]() |
#879 |
Guest
|
![]()
- ik net gevoetbald heb
- we met 2-1 wonnen en ik een vrije trap op me achterhoofd kreeg ![]() - ik toen duizelig werd en de wereld even schuin was :S - ik nu twijfel of ik alles nog weet - wie is er bijvoorbeeld FB van sport? ![]() - ik wel zeker weet dat ik de 2e helft wissel stond ![]() |
![]() |
![]() |
#880 |
Super Lid
|
![]()
wjd...
- ik vandaag vrij had?! - ik dus maar gebruik heb gemaakt van de situatie om dames-volleybal te gaan kijken?! ![]() - dames-volleybal echt wel het kijken waard is?! - we daarna nog ff voetbal hebben gekeken?! - het niveau bedroevend was?! - we daarna een stel Duitsers op gingen halen?! - die uit Oost-Duitsland hierheen zijn gekomen voor een uitwisseling?! - die lui er echt niet uitzien?! - we ons kapot gelachen hebben?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#881 |
Guest
|
![]()
WJD:
- ik gister in de Peppermill was? ![]() - het ontzettend tof was? ![]() - een vriend van me op het laatste van de avond ruzie zocht? - dat de derde achtereenvolgende week was dat dat gebeurde? - ik daar schijtziek van wordt? - de anderen van onze groep namelijk komen voor de gezelligheid? - daar veel lekkere meiden waren? ![]() - we lekker hebben meegezongen op een Maastrichts carnavalsliedje? - een niet zo snuggere meid toen tegen ons zei dat we in de Mini Playback Show konden? ![]() - ik toen al meteen mezelf als Jantje Smit voor me zag? ![]() - ik haar ff heb teruggepakt door te zeggen: "das meer iets voor jou, wij zingen liever live!" ![]() - ik weer meer pils op had dan gemiddeld? - ik er daarom er aan zit te denken binnenkort weer alleen maar op een avond mixjes te gaan drinken? ![]() - dat dan vooral Malibu-cola is? - dat lekker zuipt? ![]() - ik met 2 vrienden werd gefotografeerd in de Peppermill? ![]() - die foto nu op hun site staat? - ik volgende week weer naar Mestreech ga? - Mestreech nog altijd de gezelligste plaats van Nederland blijft? - het weekend al weer voorbij is? ![]() - ik morgen weer veel te doen krijg op mijn stage? - ik al 4 avonden lang laat in bed lag? - ik daarom nu eens vroeg ga slapen? - daarom deze reply weer ten einde is? - truste ![]() |
![]() |
![]() |
#882 |
Guest
|
![]()
- ik net op de site van school heb gezien dak mn herkansing gehaald heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ik nu dus alle 10 studiepuntjes van het eerste kwartaal krijg ![]() - ik 67.5% van de vragen goed had, en je 62.5% moest hebben om het te halen (bij 55% was je bepraatgeval) - ik de eerste keer 52.5 % goed had - dat een beetje kut was - ik dit keer maar wel was gaan leren - ik blij ben - PSV hier helaas geen bijdrage aan heeft geleverd dit weekend ![]() - ik er net pas achter kom dat Ar-Tuur FB is geworden ![]() ![]() - ik deze week weer wat vaker op t forumpie zal komen kijken - ik nl geen school heb wel trainen natuurlijk - ik nu maar es ga douchen en daarna de trein richting A'dam pak x |
![]() |
![]() |
#883 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD..
- ik anke feliciteer met d'r punten - ik vandaag me eerste 5 punten binnen heb - ik over twee weken een herkansing heb ![]() - de eerste keer namelijk maar een 4,7 was - Ik een keer ga proberen ook zo'n lange pauper WJD te schrijven als oizo - ik al aardig op de goede weg ben - ik toch maar ga stoppen hehe
![]() |
#884 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Ik het hele weekend niet achter internet heb gezeten? - Ik dat niet heb gemist? - We aankomend weekend ervoor gaan zorgen dat PSV weer aan kop komt? - Ze dan wel motten winnen van Boerenveen? - Ik nu nog 14 posts achterstand heb op Remco? - En nog 10 op Tuur? - Anke en Hugo hun naam nog steeds niet hebben aangepast? - Oizo dat ook maar niet doet? - Ik niet thuis was van het weekend? - Ik dus tot mijn groote spijt Oizo ben misgelopen? - Hij vast nog eens naar Heerlen komt? - Ik benieuwd ben of hij echt zo'n goede gozer is alsie zelf zegt ![]() - Oizo dan ook es Remco mot ontmoeten? ![]() - Die 2 best met elkaar kunnen opschieten denk ik? - Ik nu naar huis ga? - Ik trouwens ook me herkansing heb gehaald ![]() - Ik nu echt weg ben ![]() |
![]() |
![]() |
#885 |
Guest
|
![]()
- ik eindelijk mijn lyon fotos heb.
- de meesten erg leuk zijn - het wel op valt dat er heel veel rood-wit opstaat - de stadionfotos wat donker zijn - ik binnenkort weer een europese uitwedstrijd ga bezoeken - namelijk vrijdag roda-AJAX gespeeld wordt - er een probleem is - er namelijk geen treinen vanaf daar de grens overgaan richting nederland - we dus of moeten hollen naar heerlen station - of ergens moeten slapen - of gewoon de hele nacht doorgaan - en iets te drinken gaan nuttigen |
![]() |
![]() |
#886 |
Guest
|
![]()
WJD:
- Reyners eindelijk weg is bij MVV? - ze beter tussen Reyners en Elsen van functie hadden kunnen wisselen? - de trainerswissel wel een goed resultaat heeft gehad? - we gister namelijk voor de Amstel Cup in een thriller wonnen van Top Oss? - ik er uiteraard bij was? - er wel 1000 mensen in het stadion zaten (WOW! ![]() - het een superleuke wedstrijd was? - ik geen details ga vertellen omdat ik dan over een uur hier nog aan zit te typen? ![]() - ik dat jullie dus liever bespaar? ![]() - ik van tevoren wel een andere wedstrijd had verwacht? - vanaf vorige week vrijdag de DJ van cafe Celabration in de Geusslt draait? - we nu dus eens wat betere muziek krijgen tijdens de rust dan dat duffe gezang van 1 of andere onbekende? - RemCo weer online komt? ![]() - 1 iemand die werkt in de Celabraion bij mij dezelfde opleiding doet op school? ![]() - Danny Wintjens keeper nr. 1 voor mij is? - ik dat al voor het seizoen heb aangegeven? - ik dat dus niet baseer vanwege 1 gestopt balletje van Misha Rook? - ik er gistermiddag pas achterkwam dat geen Champions League deze week was? ![]() - ik het toch nie meer echt 100% volg? - ik er ook niet echt tijd voor heb? - ik liever naar samenvattingen van wedstrijden kijk dan naar live wedstrijden omdat de kans bestaat dat ik dan in slaap val (behalve in het MVV-stadion, want dan zing ik uit volle borst mee)? - Zaagmanzzzzzzzzz ook online is? ![]() - ik denk dat Roda en @j@kkes 1-1 spelen overmorgen? - ik voel dat PSV zaterdag thuis van Heerenveen gaat verliezen? ![]() - Feyenoord wel een makkie heeft aan Zwolle? - Feyenoord dus weer korter bij komt volgend weekend als dit allemaal uitkomt? - het dan dus weer spannender wordt ![]() - ik vrees dat MVV uit bij Emmen zaterdag gaat verliezen met 2-0? - Emmen namelijk de koploper is? - ik niet weet wat ze vanavond tegen Grunn gemaakt hebben? - ik hoop dat we de volgende ronde in de Amstel Cup thuis spelen? - ik dan stiekem hoop op MVV-Feyenoord of MVV-Roda? ![]() ![]() ![]() - PSV-Feyenoord binnenkort ook weer gespeeld wordt? - ik een draak van een wedstrijd voorspel die in 0-0 eindigt? - ik weer 3 dagen hard heb gewerkt op mijn stage? - ik vanavond maar es nie gefitnesst heb? - ik zaterdag maar weer ga fitnessen? - ik morgenavond een feessie heb bij een vriend? - ik dan mogelijk nie online ben? - het ook weer tegen Sinterklaas aan loopt? ![]() - ik me afvraag of jullie naar de intocht gaan kijken? ![]() - ik zaterdagavond weer lekker ga feesten? - ik hoop dat we ook ff dan inwandelen bij de Nachtwacht? - ik de reden niet noem ![]() ![]() - dit weer een lange WJD was? - ik nu maares ga stoppen? - slaap lekker ![]() |
![]() |
![]() |
#887 |
Guest
|
![]()
wjd
- Ik Oizo dank voor het verhelpen van mijn slaaptekort! |
![]() |
![]() |
#888 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-ik dat dan wel doe?? ![]() -ik nl niet de rotste ben?? ![]() -OIZO JE BENT EEN GOEIE, INTELLIGENTE KNAKKER!! ![]() pssssst...nu nog wel ff je naam veranderen ![]() - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#889 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en voor wie nog een avatar zoekt ![]() |
![]() |
![]() |
#890 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#891 |
Guest
|
![]()
- Oud FB Remmieslemmie wel erg veel om Oizo geeft?
![]() - hij gelukkig niet zoveel van die gevoelens voor mij heeft? ![]() ![]() - ik dolblij ben dat k ongeschonden uit die avondjes samen ben gekomen. ![]() - me presentatie voor t project gister echt super ging? - ik voor de klas stond alsof ik me een soort van president voelde? ![]() - anderen van me groepje werden belaagd met vragen door de leraren? ![]() - ik zoveel had verteld dat ze gewoon nix voor mij wisten? ![]() ![]() ![]() - daarna ffkes een balletje werd gestoten? ![]() - het balletje goed rolde bij mij? ![]() - Oizo's verhaaltjes over zijn uitgaan best boeiend zijn? - ik erover nadenk om ook een keertje naar Celebration te gaan? ![]() - we dan wel een ontmoeting kunnen doen met Oizo? ![]() - ik zeker weet dat Capitano dan dolgraag mee wil? ![]() - er dan misschien wel iets moois gaat bloeien tussen Jan en Rem? ![]() - Jorger elskar dej ![]() |
![]() |
![]() |
#892 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#893 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Ik mij afvraag of Stef de amstelcup-topper in Kerkrade gaat bezoeken? ![]() - Ik ook maar deze avatar heb gekozen? ![]() - Hugo nog steeds zijn naam niet heeft aangepast, evanals Anke en Oizo? - Het nu echt de hoogste tijd wordt ![]() - Je dit kunt doen bij User cp en dan edit password? - Je daar gewoon je naam ken veranderen? - Ik nu kap? - ![]() WE LOVE YOU OIZO, WE DO!!!!!! |
![]() |
![]() |
#894 |
Guest
|
![]()
Nieuwe OIZO-TOP 20!!!!
Mijn top 20 per 1-11-2002: 1 (2) T.A.T.U. – All The Things She Said 2 (1) Eminem – Cleaning Out My Closet 3 (3) Las Ketchup – The Ketchup Song (Assereje) 4 (5) Eve feat. Alicia Keys – Gangsta Lovin’ 5 (9) Nelly feat. Kelly Rowland - Dilemma 6 (4) Jan Wayne – Only You 7 ( ![]() 8 (6) Parla & Pardoux – Forever And Ever 9 (12) DJ Alive & Kicken – I Wanna Dance With Somebody 10 (7) Pink – Just Like A Pill 11 (-) Madonna – Die Another Day 12 (16) Raymzter – Kut Marrokanen 13 (10) Scooter - Nessaja 14 (-) Anouk - Everything 15 (14) Ashanti – Happy 16 (11) Avril Lavigne - Complicated 17 (13) Sugababes – Round Round 18 (-) DJ Boozy Woozy – One More Try 19 (19) Atomic Kitten – The Tide Is High 20 (15) Gebroeders Ko – Ik Heb Een Toeter Op Mijn Waterscooter Ik voorspel dat Nelly en Madonna grote kans maken de nieuwe nummer 1 te worden ![]() |
![]() |
![]() |
#895 |
Guest
|
![]()
- mijn nr1 Johnny Jordaan - Pruimenpap is??
![]() |
![]() |
![]() |
#896 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#897 |
Guest
|
![]()
-er aardig wat dieven hier rondlopen??
-ik eigenlijk gewoon volgelingen heb?? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#898 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#899 |
Guest
|
![]()
- ik klaar zijn met tentamen week?
![]() - alleen System Engineering zwaar kut ging? ![]() - Wiskunde vandaag echt mega super flex ging gewoon? 8* - ik de enige was die het mapelen echt een eitje vond? ![]() - me haartjes nu ook nog eens geknipt zijn? ![]() - ik er gewoon weer op kon kauwen? ![]() - het dus ook duidelijk tijd werd om de schaar er weer in te zetten? - nu Silverblue - Step back hier aanstaat? - dat een vet nrtje is als ie hard aanstaat? ![]() - Hugobosje niet zo over in moet zitten dat mijn cluppie zijn Twente in gaat maken? - of was t nou tukkerboy. ![]() - ik nog ff voor het slapen gaan een leuke verhaal heb? ![]() - ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#900 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD...
- het plaatje van Phitje 1 van de 500 foto's is in het nieuwe F-side boek - ik wel snap dat ze in a'dam met smart wachten op dit boek - er nu eindelijk begrijpelijk taal voor de jongens uit a'dam wordt gebruikt ![]()
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!" Laatst aangepast door theo tank : 8 November 2002 om 22:04 |
![]() |
![]() |