|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
- Die schweinhunden uit die k*tstad amSTERdam voor de tigste keer goed wegkwamen?
![]() - Ik echt niet snap hoe die het elke keer weer flikken? - Dit al de 4e keer op rij is dat we voorkwamen en wéér 1-1 maakten? ![]() - Edrisa Sonko alweer scoorde? - Hij dat eigenlijk 5 minuten eerder ook al had moeten doen? ![]() - Didulica wel een goede doelman is? ![]() - Ik me afvraag hoe koud de goten van Heerlen zijn? - Superjood en DJ daar als het goed is nu inliggen? - En anders in Eindhoven? - Ze namelijk als het goed is niet verder zijn gekomen? - Of ze zijn eerder weggegaan? - Ze dan die prutsgoal van vd Vaart hebben gemist? - Dat ventje echt kansloos is? - Zlatan nog kanslozer is? - Ik me afvraag of het door de wind kwam dat hij steeds omviel? ![]() - Wiljan Vloet erg gul is met het geven van bier? - Ik in die 5 minuten dat ik met hem praatte 3 bier heb gehad? ![]() - Hij het niet lang meer gaat volhouden om beleefd te zijn tegen de pers ![]() - Wiljan hard kan schreeuwen - Ik dus benieuwd ben wie ze om de oren krijg van Wiljan? - Ik mijzelf aanbied als voorzitter van de Oizo-FANCLUB? - Leden zich ff bij mij moeten melden? - We dan ook een fandag gaan organiseren? - Oizo daarbij aanwezig dient zijn ![]() - Ik nu eens ga kappen..
|
|