|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-ze toen ineens iemand van de trap probeerden te sleuren?? -die gozer niet echt zoveel zin had om mee te komen?? ![]() -er toen wat stewards gingen vliegen?? ![]() -ze toen werden geholpen door onze grote vrienden van de ME?? -het wel allemaal ging om het afsteken van een rotje bij de 1-0?? ![]() -FOEI!! ![]() -[edit]het waarschijnlijk ging om het veroorzaken van een dominoreactie op de trap??[/edit] -het toen wel ff los ging 5 meter rechts van me?? -er vanuit alle vakken op de noodzijde (1e ring) rijen dik mensen naar beneden kwamen gelopen?? -deze waarschijnlijk ook even de mensen in het blauw met witte helmpies wilden begroeten?? ![]() -het eigenlijk allemaal ophef om nix was?? -het dus weer zwaar overdreven was hoe sommige mensen reageerden?? -een echte vent geen agent schijnt te worden?? ![]() -huuuugje?? ![]() - ![]() -ik geen kaartje heb voor PSV-FEY?? ![]() -er nl storing was bij de ticKUTbox?? ![]() -ik nu eigenlijk wel verwacht dat er iemand kaarten voor me gaat regelen waar ik eerst ook voor de omgekeerde wedstrijd kaarten had geregeld?? ![]() ![]() -ik u groet?? -houdoe ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 11 November 2002 om 00:49 |
|
![]() |