|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
WJD:
- ik niet de enige ben die plan? - ik las dat Phitje dat ook doet? ![]() - plannen goed is? - ik mijn top 20 trouwens altijd op donderdag of vrijdag maak? - dat dus niet in mijn weekend staat gepland? - ik al 7 jaar een top 20 maak? ![]() - Liverpool uit de CL ligt? ![]() - de opbrengst van de Mr.Oizo-fanclub naar MVV gaat? ![]() ![]() ![]() - ik nog onvoldoende commentaar heb gehoord op het stoplicht-kapsel van Zaagmanz? - IK ZEER TELEURGESTELD BEN IN JULLIE OMDAT JULLIE MIJN NAAM NIET GOED SCHRIJVEN??? - mijn CD bestaat uit 21 nummers? - er nogal veel R&B, top40-muziek en Hollandse feestmuziek opstaat? - trance echter toch mijn favoriete muziek blijft? - ik bewust bijna geen trance-liedjes op de CD heb gezet? - ik dat doe omdat ik altijd w8 tot nieuwe verzamel-CD van trance uitkomt? - dat dan de trance-nummers die niet op de CD staat mar die ik wel graag wil hebben alsnog download en brand op een CD? - ik gister in de bus mijn nieuwe CD al heb geluisterd? - ik het meest uitga in Maastricht? - ik heel soms in de Peppermill of in Valkenburg te vinden ben? - de Celabration naar mijn mening de leukste tent van Maastricht is? - het wel een dure tent is? - dat je voor een pilsje al € 2 mot betalen? - dat dan wel in 0,3-Liter-glazen is? ![]() - dat een flesje Schmirnoff Ice € 5 waard is? - die prijzen uiteraard belachelijk zijn? - ze toch meerdere malen per week die tent toch volkrijgen? ![]() - de Meta de stomste tent van Maastricht is? - dat daar alleen maar van die pubertjes komen die om 12 uur al weer naar huis gaan? ![]() - ik naar mijn mening nu wel genoeg heb verteld? ![]() - ik dus maar stop? Laatst aangepast door Oizo : 12 November 2002 om 21:43 |
|