|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD
-ik een kaartje voor de OOSTtribune heb weten te regelen voor zondag?? 8* -het dan PSV-Feyenoord is?? -ik me maar als een lampie ga gedragen en me bek ga dichthouden?? ![]() -ik zeer teleurgesteld ben in ankje?? ![]() -zij wel ff een kaart had mogen regelen voor me?? ![]() -ik me afvraag of ze zelf wel een kaart heeft?? -ik iig naar tankie int uitvak ga zwaaien?? ![]() -dit mijn 3e uitwedstrijd in Nederland op rij is die ik buiten het uitvak bezoek?? -je toch wat moet als je daar om wat voor redenen geen kaarten voor kan krijgen......?? -het wel zijn voordelen heeft om los te zitten?? -ik waarschijnlijk ook los naar NAC en RKC ga?? ![]() -owja en ook nog Heerenveen?? -ik dus gewoon elke uitwedstrijd van Feyenoord bezoek op het moment?? ![]() -de laatste wedstrijd die ik heb gemist heb RBC-Feyenoord was?? -ik daar ook weinig heb gemist?? ![]() ![]() -ik zo wederom in de regen ga staan op X?? -ik toch al verkouden ben?? ![]() -het natuurlijk niet erger moet worden?? -ik eigenlijk meer zin heb in PSV-uit dan in vanavond Newcastle-thuis?? -het een feestweekie kan gaan worden?? -ik daar maar hard op hoop?? ![]() -ik dr zo maar eens vandoor ga?? -ciao ![]() |
![]() |