|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
WJD:
- het weer weekend is? ![]() - ik nog steeds nie weet waar ik morgenavond heen ga? - ik de woordspelingen met Phit wel geinig vond? ![]() - MVV op dit moment voetbalt tegen Go Ahead? - het net 1-0 is geworden voor Go Ahead? ![]() - als het 0-0 was geworden dat ook een goede prestatie was geweest? - we namelijk met 9 man lopen te voetballen? ![]() - de scheids dus kennelijk weer partijdig is? ![]() - bij de tweede rode kaart niemand iets had gezien behalve de scheids, zo zeiden ze op de radio? ![]() - Mutsaers en Luthuli de twee slachtoffers waren? - Go Ahead dus veel kansen had omdat ze met 1 of 2 mannen meer waren? - Muyters, zo werd gezegd, weer fantastisch stond te keepen? ![]() - hij toch net verslagen is? ![]() - ik dus denk dat we weer gaan verliezen? ![]() - het qua wedstrijdmentaliteit het wel de laatste weken goed vooruit gaat? - ik denk dat, als we niet te veel mensen missen, we volgende week dan wel winnen van het altijd lastige Veendam? ![]() - Fortuna daar op dit moment met 2-1 achterstaat? ![]() - we trouwens in de eerste helft volgend Johnny Bennier een paar goede kregen? ![]() - ik nog een leuke woordspeling heb? ![]() - Jao dat is us MVV, iere klas KNVB, ze drage kleure roed en wit, ut is de kleur boe phut in zit ![]() ![]() ![]() - ![]() - Stillem II met 2-0 voorstaat? - ik dat niet leuk vind? - ik namelijk 0-0 had voorspeld? ![]() - ik heb voorspeld dat Roda morgen tegen Co met 1-2 gaat verliezen? ![]() - VVV ook achter staat tegen de hekkensluiter? - dit mijn top 20 is van deze week? ![]() 1 (2) Raymzter – Kut Marrokanen??! 2 (1) Nelly feat. Kelly Rowland - Dilemma 3 (4) Kelvin – Dance 4 Me Baby 4 (5) DJ Boozy Woozy – One More Try 5 (9) Shaggy – Hey Sexy Lady 6 (3) T.A.T.U. – All The Things She Said 7 (6) Madonna – Die Another Day 8 (13) Shakira – Objection 9 (11) Missy Elliot – Work It 10 (-) Craig David – What’s Your Flava 11 ( ![]() 12 (14) Junior Senior – Move Your Feet 13 (7) Eminem – Cleaning Out My Closet 14 (-) Jennifer Lopez – Jenny From The Block 15 (12) Eve feat. Alicia Keys – Gangsta Lovin’ 16 (10) Las Ketchup – The Ketchup Song (Assereje) 17 (15) Anouk - Everything 18 (-) Kylie Minogue – Come Into My World 19 (17) Café Del Mar – Energy 52 (Marko V Remix) 20 (16) Jan Wayne – Only You - ik met dit nieuws het Oizo-journaal weer afsluit? - ik zodadelijk maar weer eens Mental Theo On The Road ga kijken? ![]() ![]() - dames en heren ik wens u een goede avond - ![]() |
![]() |