|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
- bier bier bier bier bier bier bier bier bier.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - Karel en ik net ff stadje in gingen? ![]() - het daar wel saai-ig was in t begin? ![]() - we toen de Joeys ingingen met Suus? ![]() - Suus daarna echt weg moest. ![]() - er toen nog een andere nog gavere Suus was? ![]() - ik altijd met die suus oh jeh oh jeh oh jeh doe? ![]() - die ene Suus met de 1armige bandied vandoor ging? ![]() - Suus uit Bergen gezellig bij me bleef? - die morgen weeer komt zodat ik r wat fotows ken gevuh? ![]() - Zwarma een oude lul is die al lang en breed legt te pitten? ![]() - ik m nog wel uitnodigde om meer te gaan vanaaf naar de stad? - Rudi net te kenne heb gegeven morgen te willen kome naar Basc? ![]() - Rudi een gave jongen is die al een 1/2 jaar met liefdesverdriet zit? ![]() - ik een meid voor m ga regelen? (als ik zelf een voorziening heb) ? ![]() ![]() - er trouwens een heeeeeeele mooie ROOD Zwart, Groene shawl om me nekkie heb hangen? ![]() - ik zo'n zwaar vermoeden heb dat zodirect me pa thuis komt van werken? ![]() - ohnee, dat is pas meestal om 4 uur. ![]() ![]() ![]() - er geen Heilooenaren waren die met me naar huis konden fietsen? ![]() - Phitje de allerenige was? - morgen misschien dinges weer komt? ![]() - ze er vorige week ook was? ![]() - ik bijna wel zeker weet dat ze nu dus weer komt? ![]() - tja jammer voor de rest. ![]() ![]() |
![]() |