|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - het er anders op lijkt alsof ik stil sta? ![]() ![]() - ik er vannochtend ook om 6.45 uit moest? ![]() - dat ik dat 3 keer in de week moet deze periode? - het in de vorige periode altijd lekker uitslapen was. ![]() - ik moet oppassen op Bartje en Kezman die de laatste tijd flink op me inlopen? ![]() - ik in die tussenstand slechts 46 posts meer heb? - Remco er 58 meer heb? - Bartje er 73 meer heb? - Oizo 61? ![]() - Hugo 41? ![]() - Mark 32? - Theo 42? - ik de laatste tijd minder nerd ben dan Bertje? ![]() - die vele posts van in het begin van mij alleen maar waren om dit topic wat levend te houden? ![]() - Bertje, Oizo, Remmie, Mark, Theo en Hugo me nu toch aardig helpen zo? ![]() - opperNerd toch Bert is? ![]() - ik enkel nerd met een kleine n ben? - Bazzemans weet dat het iets heel anders betekend als je het met kleine n schrijft dan met grote N? ![]() - ik vandaag de hele dag '2 can play that game' in me hoofd heb zitten? 8* - me horoscoop nergens op sloeg vandaag? - Ik er van overtuitgd ben geen fotomodel te zijn? ![]() - er op school gewoon foto's van ieder leerling op het netwerk staat? ![]() - Anke waarschijnlijk ook mijn op schoolgenomen pasfoto kan zien? ![]() - ze dan wel goed mag gaan zoeken? ![]() - er op het foto en plaatjes forum trouwens soms leuke topics staan dat we moeten keuren of forumleden wel of niet lelijk zijn? ![]() ![]() ![]() - ik denk dat t zelfs niet met die lelijke foto van mij gebeurd? - ze op dat forumpje veel te lief zijn ![]() - behalve ik. ![]() ![]() ![]() ![]() - Rempiej en ik morgen op nieuwe dijk en kalverstraat te vinden zijn? - iedere belangstellende met remmie nr zich hier kan melden? http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=22366 ![]() - Anke waarschijnlijk ook ffkes langs komt? ![]() - ze natuurlijk wel een flinke aanwinst zou zijn als het helemaal zeker is? ![]() - tot bubbels. Laatst aangepast door The Phit : 25 November 2002 om 17:52 |
|
![]() |