|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
WJD:
- 18 MVV 14 1 4 9 7 8 23 - - we dus onderaan staan? - we dus net van Veendam hebben verloren en dat Dordt van De Bos heeft gewonnen? - de overwinning van Veendam vanavond onterecht was? - MVV het wel aan zichzelf te wijten had dat ze verloren hebben? ![]() - we al na 3 minuten achter stonden door een goal van Weerman? - het na een half uur 0-2 werd door Prinsen? - dit de enige 2 kansen van Veendam in de eerste helft waren? - MVV wel 10 goede kansen kreeg? - we toch al zo moeilijk scoren dit seizoen? - dat ook de reden is dat we onderaan staan? - het sinds de komst van Elsen verdedigend wat beter is geworden? - het dus de laatste wedstrijden niet aan de verdediging ligt? - in de tweede helft er geen zak meer aan was? - MVV in de tweede helft ook weer meer kansen kreeg dan Veendam? - het net lijkt alsof de spelers nie willen scoren? ![]() - ik mijn cluppie toch blijf steunen? - we alles op de beker zetten? ![]() - we dinsdag voor de beker tegen Haarlem uit namelijk motten? - Fortuna daar vanavond van verloren heeft (thuis ook nog?!)? - we daarna voor de competitie uit naar VVV motten? - ik dan misschien meega? - Roda ook gewonnen heeft van Zwolle? (1 puntjeeeeee)- ik morgen de sportkrant op zijn kop ga lezen? ![]() - ik morgen ook de kater van vanavond ga wegzuipen in de CELLA? - het weekend dus weer met een nederlaag is begonnen? - het hopelijk toch nog een leuk weekend wordt? - BOERUHUHUHUH BOERUHUHUHUH!!!!!!!!!!!! (mot er weer ff tussen )- ik maares ga kappen? - namelijk zometeen SBS Sport begint? - mijn hekkensluiter dan weer terug kan zien? - RemCo al een dik half uur staat ingesteld op "Ben zo terug"? ![]() - "zo""me toch geen half uur lijkt? - maja... ik dus nu maar es ga? ![]() - slaap lekker en fijn weekend
|
|