|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
- ik net zuruck zijn von "Shooters"?
![]() - dat ook een tent is op Mallorca? - ik nu al terug zijn om er zodrekt om 9 uur weer uit te kenne gaan? ![]() - die Davidoff peuken echtwel 10x beter zijn dan die Malboro. ![]() - Phit niet van de dansvloer werd weggeslagen? ![]() ![]() ![]() - een handtastelijke lelijke Turk dat wel te verduren kreeg? ![]() - het wel fout was om met een meid te dansen die al een vriend heeft? ![]() - ik hierdoor al geen kans kon maken bij de rijke Bergense meiden met grote huis en duin als tuin? ![]() - daartoe volgens mij wel genoeg kans voor was. gezien ik wat van die rijkeluismeiden zag staren. - uitgaan in Bergen maar 30 minuten fietsen is? - Shooters iig wel top was en Palermo ook wel tof schijnt te zijn? ![]() - ik toch wel weer de eerste zal zijn van t hele forum die gaat phitten? ![]() - Remmie nl altijd wel later is? - ik die kerel samen met Rianne woensdag waarschijnlijk ga ontmoeten? - Anke van mij ook van de partij moet zijn dan? ![]() - ik r anders mee sleur? ![]() - k trouwens weer veel plannen heb voor kerstvakantie?
|
|