|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
- ik het belachelijk vind dat Stef zijn naam veranderd heeft in de kreet "Boeiaka"
- dit een schande voor het forum is ![]() - ik me afvraag waarom Bart als erkend cultuurbewaker van het sportforum er niet al wat van gezegd heeft - hij toch vecht tegen commerciele namen - dit wel een beetje vechten tegen de bierkaai lijkt ![]() ![]() - ik The Phit wel condoleer met het verlies van zijn dierbare huisdier ![]() - ik inderdaad een nerd ben 8* - mensen die zich actief bezig houden met post top 100, aantallen posts in WJD topics en dergelijken dit ook zijn - ik daar verder geen namen bij noem ![]() - Barts suggestie over mijn geboortejaar even gecorrigeerd moet worden ![]() - dit namelijk toch echt 1985 is - de geboortedatum 3 januari - een snel rekensommetje ons leert dat deze jongen over een maand met zijn rijlessen kan beginnen ![]() - ik een 8,8 voor mijn geschiedenis tentamen had en een 6,4 voor EC - en een 5,0 voor wiskunde - dit verder vrij oninteressant is - ik me afvraag wie van de Ajax-sportforummers er aankomende zaterdag naar de Vijverberg komen? - ik benieuwd ben of de ongeslagen reeks van wedstrijden van de Graafschap kan worden voortgezet ![]() - tschüß |
![]() |