|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- dit weer een Oizo-journaal wordt? - ik vandaag en gister weer stage heb gehad? - het met de week wat saaier en vervelender daar gaat worden? - het van de andere kant een superrelaxed bedrijf is? ![]() - ik er toch over 2½ week vanaf ben? ![]() - ik dan lekker vakantie ga vieren? ![]() - de feestdagen dan ook weer aangebroken zijn? ![]() - ik FIFA2003 met Kerst krijg? ![]() - ik nog wat andere dingetjes krijg? - wat weet ik niet? ![]() - ik Sinterklaas al jaren niet meer vier? - ik me afvraag waarom het zo naïef is dat ik vanaf groep 5 niet meer in Sinterklaas geloofde? ![]() - dat gedoe met dat kauwgumpje niet waar is? ![]() - ze er allemaal in zijn getuind? ![]() - een aantal van jullie volgens mij op s.com rondneuzen om alleen maar om bepaalde posts van mij te lachen? ![]() - van de andere kant: BOEIE! dan doen jullie dat maar? - Like A Rainbow waarschijnlijk niet van de week in mijn top 20 zal komen? - het toch best een leuk nummer is? ![]() - smaken verschillen? ![]() - mijn top 20 misschien wat eerder deze week komt dan normaal? - ik het namelijk de komende dagen druk krijg? - ik woensdag, donderdag en vrijdag namelijk eerst naar stage mot? - ik woensdag dan 's avonds ga fitnessen? - ik donderdag en vrijdag lekker iets met vrienden 's avonds ga doen? - ik waarschijnlijk dus weinig tijd zal hebben om te forummen op s.com? ![]() - zo ook hier? (YIPPIE! ![]() ![]() ![]() - MVV net 2-2 maakt voor de beker tegen Haarlem? ![]() - Van Staveren scoorde? ![]() - Ze met 1-0 achter kwamen door een goal van Tamerus? - ik het al raar vond dat MVV 1-1 had gemaakt? - ze namelijk moeilijk scoren de laatste tijd? ![]() - dus een Haarlemmer een eigen goal maakte? ![]() - een minuut later het toch 2-1 voor Haarlem werd via Ketting? - dat de ruststand was? - ik nu weer na die 2-2 hoop heb? ![]() - ik niet naar Venlo ga vrijdag? ![]() - ik in de ruil daarvoor maar dus wat leuks met mijn vrienden ga doen? - ik het het komend weekend ook wat drukker krijg dan de weekenden hiervoor? - ik namelijk nog ff een uurtje wil autorijden om het op peil te houwe? - ik ook nog een cadeau voor een vriend mot kopen? - die 10 december jarig is? ![]() - hij 20 wordt? ![]() - hij later deze maand zijn feest gaat houden en dan allemaal meiden uitnodigt? ![]() - ik ook nog mijn stageverslag mot afronden van mijn stagebegeleider? - het toch al bijna af is? ![]() - dat zaterdag dus niet zo veel werk zal zijn? ![]() - ik zaterdag ook weer uitga? - ik nog niet weet waarheen? - er die zaterdag een Apres Ski Party in de Platte Zaal is? ![]() - een andere optie uiteraard een standaard avondje in de Cella en andere café's blijft? - ik zaterdag ook weer in de Cella was? - ik veel heb gezopen zaterdag? - ik me toch vrij nuchter voelde aant eind van de avond? ![]() - een oude schoolvriend van me nu werkt in La Cloche (de buren van de Cella)? ![]() - ik nog een meisje van de camping van dit jaar heb getroffen in de Cella? - ze me niet herkende en dus raar naar me keek? ![]() - de Cella zo'n populaire tent is dat het cafe zelfs een CD een paar weken heeft uitgebracht? ![]() - ik die hopelijk ook met Kerst krijg? ![]() - GODVERDOMME! Haarlem 3-2 heeft gemaakt? ![]() - weer Ketting scoorde? ![]() - we nog niet verslagen zijn? - we tegen Top Oss thuis ook nog namelijk in de slotfase achterstonden en nog gelijk maakten? ![]() - ik dus nog een beetje hoop heb? - MVV en hoop ![]() ![]() ![]() - RBC-NAC voor de beker is afgelast vanwege dichte mist? ![]() - VVV ook maar 1-1 op dit moment staat tegen het altijd lastige AGOVV? ![]() - het een goed voetbalweekend voor mij is geweest? - ik namelijk veel puntjes heb gehaald bij het voorspellen? ![]() - ik Bosvelt en Samaras in het byzonder bedank? ![]() - RemCo nu mijn adres heb? ![]() ![]() - Co nu met 1-0 achter staat tegen Stormvogels? ![]() ![]() - als niemand mij voor nu is geweest de 1145e post van dit topic nu bijna een feit is? - ik namelijk weer ga stoppen? ![]() - ik maares weer ga racen? ![]() - ik hoop dat we nog gelijk maken? - dit het Mr.Oizo-journaal van dinsdag 3 december was? ![]() - slaap lekker ![]() |
![]() |