|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Uhm ja, over dat tijdelijk onderbreken heb ik wel nagedacht, en daar had zij ook mee gedreigd als ik verliefd bleef doen. Maar verliefd doen heb ik best redelijk onder controle weten te houden. Na ja, als ik haar weer zie dan zie ik wel hoe het dan gaat.
Probleem nu is dat als ik haar nu een tijd niet spreek/zie dan zal ze helemaal instorten denk ik, en zich zo door me in de steek gelaten zal voelen dat ik nooit meer terug hoef te komen. Had haar net huilend aan de telefoon, en het zit haar nu nogal tegen ![]() ![]() ![]() ![]() Haar "nieuwe" vriend zegt dat hij geen ander heeft, maar van een stel andere mensen hoort ze het tegendeel. Dus ze weet niet of hij de waarheid spreekt, of dat hij gewoon een enorme grote player is. En verder de (gebruikelijke) sores thuis en op school. Haar ouders hadden haar namelijk gezien toen ze had afgesproken met die gozer, na ja, dat vonden ze niet heel geweldig. ![]() ![]() Dus uhm na ja, het zal wel duidelijk zijn dat ik wel een zwak voor haar heb. Weet ook niet goed waarom ik dit allemaal vertel, maar het voelt even prettig om het onder woorden te brengen. Een ding wil ik nog wel zeggen, waarom ik haar niet kan vergeten. Vorige week dinsdag heb ik haar opgezocht, 's middags eventjes een uurtje zaten we bij elkaar in het park. Dat was dus leuk, maar 's avonds aan de telefoon hebben we wel besloten om de verliefdheid te temperen (die gozer kende ze toen nog niet). Toen zei ze dat ze me "denk aan mij" had toegestuurd via de mail (wat trouwens niet is gelukt omdat het te groot is). Ik bedoel, je kan mensen liedjes toesturen zonder dat het iets te betekenen heeft. Maar ze is echt wel romantisch enzo, ook door de telefoon, en in haar gedichten. Wat zou het voor jullie betekenen als je een jongen of meisje dit liedje toestuurt? Ik bedoel, als ik de tekst hoor, dan krijg ik de indruk dat ik heel veel voor haar beteken. Het is maar een liedje, maar toch.... Grz Jobbe |
![]() |