|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
WJD:
- DAAR ISSIE WEER!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() - ik het net lees van Bartje en zijn meissie? - het klote voor hem is? - ik hem sterkte wens? - ook morgen in Waalwijk? - ik tot nu toe wel een beter weekend heb? ![]() - ik net namelijk kaartjes heb gehaald voor de Apres Ski Party in de Platte Zaal vanavond? - ik dus vanavond weg blijf in de Cella? - ik me toch vet verheug op vanavond? - mijn weekend ook gister weer lekker is begonnen? - MVV namelijk gister uit bij VVV won? - Taiwo de enige goal scoorde? - SAY UHH AHH WASIO SAY UHH AHH WASIO ![]() - hij ook nog een penal miste? - FORTUNA NU LEKKER ONDERAAN STAAT?!?!?!?! ![]() - ik het nog niet heb gezien? ![]() - ik namelijk gister naar de bios met vrienden geweest ben? - we naar Heerlen gegaan zijn? ![]() - Harry Potter 2 tegenviel? - ik om kwart over 1 thuis was? ![]() - ik de twee avonden hiervoor ook pas om half 2 ben gaan slapen? ![]() - ik het toch kon opbrengen donderdag en vrijdag om half 7 weer op te staan en vanavond toch uit te gaan? ![]() - ik het er dus maar druk mee heb? - ik daarom nie veel op i-net ben geweest deze week? - het voor mijn doen lang geleden was dat ik op i-net zat? - de laatste keer al weer woensdagavond was? - ik donderdagavond ook nog namelijk ff langs ben geweest bij een vriend? - ik gister en eergister alleen was op de administratie van mijn stage? - ik toch flink heb gewerkt? - mijn stageverslag af is? ![]() - ik ook nog 2x heb gefitnesst deze week? - ik het toch pas in januari hoef in te leveren op school? ![]() - het heel koud is buiten brrrrrrr... ? - ik RBC-Excelsior goed heb voorspeld? - ik denk dat PSV gaat verliezen in Utreg? ![]() - ik denk dat Feyenoord en @j@kkes gaan winnen dit weekend? - ik ook heb voorspeld dat Roda in Waalwijk gaat verliezen met 3-2? - mijn top 20 er zo uit ziet deze week? 1 (7) Jennifer Lopez – Jenny From The Block 2 (4) Shakira – Objection 3 (1) Raymzter – Kut Marrokanen??! 4 (3) Shaggy – Hey Sexy Lady 5 (12) Driftwood – Freeloader 6 (2) Kelvin – Dance 4 Me Baby 7 ( Craig David – What’s Your Flava 8 (9) Missy Elliot – Work It 9 (6) DJ Boozy Woozy – One More Try 10 (5) Nelly feat. Kelly Rowland - Dilemma 11 (15) Di-Rect – Adrenaline 12 (-) Sugababes - Stronger 13 (10) Madonna – Die Another Day 14 (-) Eminem – Lose Yourself 15 (16) Anouk - Everything 16 (17) Kylie Minogue – Come Into My World 17 (13) Junior Senior – Move Your Feet 18 (11) T.A.T.U. – All The Things She Said 19 (14) Parla & Pardoux – Forever And Ever 20 (-) Avril Lavigne – Skater Boi - Freeloader een kewl nummer is? ![]() - ik niet wist dat de Sugababes er zo lekker konden uit zien? ![]() - het enige rot-nieuws is dat mijn opa steeds slechter achteruit gaat? - het binnen een maand al voorbij kan zijn? - dat niet per se hoeft? - hij toch heel sterk achteruit gaat de laatste weken? ![]() - ik dus dadelijk ff naar hem toe ga? - ik van hop naar haar fiets vandaag? - eerst namelijk fitness, dan pasfoto's laten maken voor mijn OV, dan naar de stad, dan weer naar huis en nu weer naar mijn opa? - ik daarom deze reply ga afsluiten? - doei
Laatst aangepast door Oizo : 7 December 2002 om 18:49 |
|