|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- ik er weer ben? ![]() ![]() - Hugo dit nu niet prima vindt? ![]() - ik 2 slaapverwekkende dagen op mijn stage heb gehad? ![]() - het gelukkig over anderhalve week voorbij is? ![]() - ik dan kerstvakantie heb? - dat hoog nodig tijd wordt? ![]() - ik volgende week vrijdag met mijn stagebedrijf kerstdiner heb? - gelukkig MVV dan niet thuis speelt? ![]() - ze dan namelijk uit naar Haarlem weer motten? - dan de winterstop begint? ![]() - dat tijd wordt met al die blessures? ![]() - ze vrijdag wel thuis motten, namelijk tegen Den Bosch? - ik vrees dat het 1-3 voor Den Bosch wordt? ![]() - Den Bosch namelijk de tweede periode vrijdag kan pakken? - MVV uiteraard voor de derde periode gaat? ![]() - ik gister totaal maar dan ook totaal NIX van @j@kkez heb gezien? - @j@kkez zondag trouwens met 1-2 gaat verliezen van PSVEE? ![]() ![]() - Feyenoord een nipte 1-0-overwinning haalt op AZ? - Roda in Groningen niet verder zal komen tot 1-1, zo voorspel ik? - ik vanavond nog een stukkie van Man United - Deportivo live zag? - een goal van Van The Man onterecht werd afgekeurd? ![]() - ondanks de 1-0 voorsprong op dat moment ik heb gegokt dat Man. Untied gaat verliezen? ![]() - ik niet weet hoeveel het nu staat / is geëindigd? - de CL me toch de laatste jaren al minder boeit? ![]() - ik liever naar het gepingel van MVV ga kijken? ![]() ![]() - ik vandaag niet ben gaan fitnessen? ![]() - ik namelijk nog steeds spierpijn heb van zaterdagavond? ![]() - ik toen van 10 uur 's avonds tot half 7 's morgens NIET heb gezeten? ![]() - ik korte achillespezen heb? - ik daarom dus daar spierpijn heb? - ik daarvoor oefeningen mot doen? - ik me daar aan niet houd? ![]() - ik dan later waarschijnlijk onder het mes daarmee mot? ![]() - een vriend van me gister jarig was? ![]() - hij 20 werd? ![]() - hij wel nog geen rijbewijs heeft (de gek!)? ![]() ![]() - hij morgen naar me toe komt? - zijn feest op 27 december wordt gehouden? - ik 2 CD'tjes voor hem heb gebrand? ![]() - ik ook nog een paar mooie hoesjes ervoor heb gemaakt? ![]() - ik als cadeau ook nog als optie had een nep-rijbewijs? ![]() - ik dus in de kerstvakantie veel ga feesten? ![]() - kerst, verjaardag van vriend, verjaardag oma, oud op nieuw en veel uitgaan? - ik dan wel hoop dat mijn opa er nog is? - hij namelijk weeres in het ziekenhuis ligt? ![]() - hij hersenvliesontsteking heeft? ![]() - dit waarschijnlijk zijn laatste kerst wordt? ![]() - ik toch hoop dattie voor de kerst weer beter is? - het vanavond heeeeel stil op MSN is? ![]() - ik zaterdag mijn OV ga afhalen? - ik er nieuwe pasfoto's voor heb gemaakt? ![]() - ik trouwens niet weet waar ik zaterdagavond heen ga? - een vriend van me naar de Peppermill wilde? ![]() - ik d8 dat die nie mee zou gaan zaterdag? ![]() - het toch nog nie zeker is en hem kennende veel kan veranderen? ![]() - dat hij ook nog eens een keer binnenkort naar de Mondial wilde? - de Cella dus de komende tijd wat minder bezocht wordt door me? ![]() - maja als het maar gezellig is he... - het trouwens nog 2 dagen weer duurt voordat het weekend begint? ![]() - ik nu jammergenoeg ( ![]() - doei en hou hem recht ![]() |
![]() |