|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- ik vanmiddag in Zwaag op zoek ging naar een NK plaats?
![]() - daar morgen verder aan gewerkt gaat worden? ![]() - men hier niet te makkelijk moet denken voor mij, ook al sta ik 2e en ik dus veel kans op plaatsing heb? ![]() - het wel zo is dat ik ben gepromoveerd dit jaar naar deze klasse, en dus wel een soort van newbie ben die maar net komt kijken bij de grote jongens? ![]() - ik vandaag in 3 partijen boven mijn kunnen heb gespeeld? ![]() - normaal 1,2 me moyenne is? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - een partij ruim een anderhalf uur duurt? (zonder pauze ![]() - 4 partijen op 1 dag dus wel een zware kluif is? - er morgen 3 gespeeld worden? ![]() - vandaag dus 6 uur biljart en morgen dus 4,5 uur biljarten is. ![]() - dit mijn verslag van vandaag was. ![]() - ik nog ff wil melden dat men in Zwaag raar keek toen ik met me N.E.C shawl schreeuwend de biljartzaal rondliep? - Iemand op dit forum die Veeeeeeel (maar dan ook echt veel) verstand heeft van Integreren en Differentieren mij echt bijles moet komen geven? - ik hoop dat een mooie meid die er veel verstand van heeft dit leest en mij komt helpen? ![]() - Zwarma trouwens een rock CD heeft? ![]() - hij altijd afkeer had als ik deze muziek in huis draaide? - mijn kuur hem heeft geholpen er toch van te houden? - de moeder van zwarma's dochtertje jarig is? - ze echt een toffe meid is? ![]() - je niet zou zeggen dat ze moeder is? ![]() - ![]() Laatst aangepast door The Phit : 15 December 2002 om 00:23 |
![]() |