Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 21 December 2002, 21:33   #15
A-Man
Guest

Standaard

Communicatiemiddelen zijn niet het probleem, en is niet te stoppen. Het is vooruitgang namelijk en dat is hopelijk niet iets wat je wil afschaffen toch?

Misschien is het wel beter om weer terug naar de steentijd te gaan waar alles duidelijk was, (aarde is plat, sterren zijn gaten in en doek dat voor de zon is gehangen enz enz) maar is niet iets wat mensen kunnen, en zeker nu niet meer.
Mensen willen graag de waarheid weten, ze willen alles om zich heen begrijpen en kunnen verklaren. Mensen kunnen niet onze omgeving accepteren zoals ie is en het daarbij bij laten. (ik ook niet voordat we dat weer krijgen en sommige mensen kunnen het wel en zijn tevreden met wat ze hebben en kijken niet verder.)
Communicatie is het belangrijkste onderdeel van ontwikkeling en leren. "we kunnen leren niet afleren" heb ik iemand horen zeggen en dat is ook eigenlijk zo.

En tja het is inderdaad niet makkelijk om het te bevatten.
Want je hebt het eigenlijk over de zin van het leven en ja daar kan je lang over door lullen.

We should not question the meaning of life, the only thing we should question is what to do with the time that is given to us. (zoiets was het toch?)
Qliché misschien maar klopt wel. denk ik

Laatst aangepast door A-Man : 21 December 2002 om 21:41
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels