|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
WJD:
- dit weer een nieuw Oizo-journaal is? ![]() - ik Joy beterschap wens? - ik eens fijn ( ![]() - Kerst 2002 eigenlijk heel rustig was? - ik eerste Kerstdag nie veel heb gedaan? - het heel rustig was in huis? - mijn zussie namelijk bij haar vriend zat (hehehe ![]() - ik op Eerste Kerstdag WEER een kerstkaart kreeg? ![]() - hij ook aan mijn ma bestemd was? ![]() - het weer een of ander geintje is? - mijn zussie wel vond dat het handschrift wel leek op het handschift van een van haar vriendinnen? ![]() - de kaart was afgestempeld in Den Bosch? ![]() - er weer Maastricht Randwyck op de envelop stond? ![]() - mijn naam wel goed was geschreven? ![]() - ik het maar 1 grote wazige zooi vind? ![]() - ik met mijn ouders wel naar opa en oma ben gegaan? - de toestand van mijn opa de laatste dagen veel beter is geworden? ![]() - hij dus met de Kerst naar huis mocht? ![]() - hij wel nog wat aan mot sterken? - we 's avonds gegourmet hebben? - Tweede Kerstdag leuker was? ![]() - ik eerst ff op KaZaA wat nummers ging downen? - ik later op de dag van al die nummers een CD'tje heb gebrand? - het ontzettende leuke CD is geworden? ![]() - ik die vanavond meeneem naar het verjaardagsfeessie van een vrind van me? ![]() - het feessie wel lachen wordt vanavond? - het tot 12 uur duurt? - we misschien daarna nog op stap gaan? ![]() - ik morgen ook op stap ga? ![]() - ik eerst met een aantal vrienden ga bowlen in Valkenburg? - we daarna Valkenburg in gaan? ![]() - ik nog niet weet of ik de hele avond in Valkenburg blijf of de laatste trein naar huis pak naar Maastricht en dan mijn avondje stappen vervolg in de Cella? ![]() ![]() - ik daar al de hele tijd over aant piekeren ben? ![]() - ik weer afdwaal? ![]() - ik dus weer verder ga met Kerst 2002? ![]() - ik deze bovenstaande dingen toch ff wilde vertellen? ![]() - ik weer afdwaal? ![]() - SCHIET NOU EENS OP MAN! ![]() ![]() ![]() - we na het downen gingen eten? ![]() - de vrind van mijn zussie ook mee-eette? ![]() - we daarna de cadeautjes gingen uitpakken? - ik FIFA2003 heb gekregen? ![]() - ik hem zo ga installeren? - ik wel heb gehoord dat er geen Nederlandse competitie bij zit? ![]() - ik wel hoop dat je de namen van de spelers kan veranderen? - ik dan zo'n paupercompetitie ga veranderen in de Nederlandse competitie? ![]() - ik overweeg om een van de clubs dan in MVV te veranderen? ![]() ![]() - ik weer afdwaal? ![]() - SCHIET NOU EENS OP MAN! ![]() ![]() ![]() - ik verder nog 2 videobanden van shows van Hans Teeuwen heb gekregen? ![]() - we er 1 's avonds met zijn allen hebben gekeken? - hij ontzettend gaaf is? ![]() - ik verder nog een BreakOut! en een CD-rek heb gekregen? - de vriend van mijn zussie onder anderen het Riskspel van Lord Of The Rings heeft gekregen? - we dat meteen 's avonds hebben gespeeld? - er tussen door ff nog 8er de comp ben gedoken? ![]() - ik toen nog ff wat met het meissie van die kerstkaart heb gesproken? ![]() - ik toen weer naar beneden ben gegaan? - we toen zijn wezen kaarten en Lord Of The Rings hebben gespeeld? ![]() - ik uiteraard verloren had bij Lord Of The Rings? ![]() - ik altijd bij dat soort spellen verlies? - ik verlies door stomme fouten maar vooral geen geluk? ![]() - we daarna dus Hard En Zielig hebben gekeken? ![]() ![]() - Met Een Breierdeck nog volgt? - ik helemaal gek ben van Hans Teeuwen de laatste tijd? - ik drie dagen geleden Trui en Dat Dan Weer Wel ook op CD heb gemaakt? ![]() - ik hem ook constant na doe? ![]() - IK VOEL ME KEIGOED IK VOEL ME KEIGOED! ![]() - maar goed ff verder gaan: - het inmiddels half 1 was? ![]() - ik mijn nieuwe CD'tje nog heb geluisterd in bed? - hij supertof is? ![]() - ik toen nog een aantal mensen heb ge-SMS't? ![]() - ik toen maar weer ben gaan maffen? - dit mijn kerst was? - het feesten nog niet voorbij is met 2 verjaardagen, uitgaan op zaterdag en Oud Op Nieuw nog op het programma? ![]() ![]() - ik snak naar jullie "Kerst 2002-journaals"? ![]() ![]() ![]() - het ontzettend stil is op MSN? ![]() - ik maares ga stoppen? - ik FIFA2003 maares ga installeren? ![]() - doei ![]() |
![]() |