|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
wie denkt er volges jullie het meest aan sex?mannen of vrouwen?want volges mij toch wel vrouwen
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Geen idee, ik kan niet voor mannen oordelen !
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Nouuuuuuuuuuuuu ik vindt toch dat ik zelf ook wel veel aan sex denk en ben toch een jongen
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
je kan het niet testen
als man zijnde kan je niet oordelen hoevaak vrouwen aan sex denken en als vrouw kan je niet oordelen hoevaak mannen aan sex denken het blijft een discussie die niet na te gaan is wie gelijk heeft het ligt ook nog aan de man/vrouw in kwestie, de ene denkt vaak aan sex, de ander bijna nooit |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ik heb eens gelezen: Mannen fantaseren over het algemeen meer over seks dan vrouwen. Vrouwen daarentegen fantaseren meer over een romantische sfeer.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Stapper, wat voor onzin kraam je daar nou uit...
![]() Tuurlijk is dat te onderzoeken... edit: Is ook onderzocht, vrouwen gemiddeld 8 minuten per dag Mannen meer |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Maak mij niet wijs dat mannen meer aan sex denken
Dan denken ze volgens mij aan niks anders meer ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Über Mensch
|
![]()
ik denk idd niet zoveel aan sex, tuurlijk wel eens maar elke 8 min zal wel rond 15 min liggen (gemiddeld per dag)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Groovmaster, het is gemiddeld per dag...
dus als je een dag lang 8 uur met je vriendin in bed ligt, kun je vervolgens als vriendin 60 dagen lang niet aan sex denken om het gemiddelde gelijk te houden... |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |