|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#27 |
Banned
|
![]()
Ik vind het triest van die kindertjes die los rondhuppelen...
Ik ben zelf 17 en ga weinig tot nooit uit. Misschien ben ik dan saai ofzo, maar ik heb niet echt het gevoel dat ik iets mis aan dat "feesten". Ik heb het naar me zin thuis... Op school hoor je dat ook wel, ik ben blijven zitten en ben dus voor de meeste een jaar ouder. En dan hoor je ze af en toe praten over: "Heb me lijp gezopen! Tering man, niet normaal.." En dan heb ik echt zoiets van: kindjes, ga even naar de speeltuin... Echt vet ragge, stoer, uitermate cool, heftig, vet.. Sure, naar de plaatselijke kinderdisco in Nieuwlekkerland ofzo.. kunnen 50 personen in ofzo en schenken ze alcoholvrij bier.. Sommige gaan gewoon uit om erbij te horen/stoer te doen. Maar sommige vinden het gewoon gezellig en die gaan dan niet met de hele school/klas naar 1 disco.. Als je onder de 16 bent dan hoor je niet buiten tot 3 uur 's nachts. Dan hoor je in bed > kinderbedtijd. |
![]() |