|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
wjd
-veel voornemens van 2002 zijn uitgekomen -ik multigroove een hard hakkuh feestje vond -ik toch wel een vies nasmaakje heb overgehouden omdat die vriendin van me haar mobiel na t feest was kwijtgeraakt... -ik daar nog heel erg van baal -zij dat ook doet -ik om 0.00 " JOOOOOOODUHHHHHH, JOOOOOOOOOODUH" om me heen hoorde... -ik me mond maar hield ![]() -er wel wat tuig rond liep daar in amsterdam -multigroove bij de ARENA was:r -t stadion weer ontzettend lelijk was ![]() -ik gewoon moest lachen -ik 85 euro aan water heb gekocht :S -ik gister weinig nuttigs had gedaan -ik om 17.30 wakker werd -dat me ma toen shoarma en friet had gemaakt!!! lekkaaaah -ik vandaag nie veel nuttigs heb gedaan -ik strax echt homework moet maken -ik vandaag las dat de politie ons elke thuiswedstrijd gaat filmen -ik schijt op die schofterige kanker wouten -we blijkbaar gewoon de gekste zijn ![]() -ik erg honger heb -ik anti-nec liedjes begon te zingen omdat iemand een NEC -telefoon had -hij me een beetje vreemd aankeek? -maar toch moest lachen -ik toen erggggg van de kaart was -lady dana ongelovelijk verrot draaide -ik heb voor t eerst heb lopen hakken op een party ![]() -ik met een gozer begon te lullen -en dat hij toevallig ook uit arnhem kwam -en dat hij gewoon in mijn wijk woonde -dat wel heel toevallig is -ik in een hele brave wijk woon -ik geen vuurwerk heb gehad -een kerl in me msnlijst 8.5 vingers heeft ![]() -ik op multigroove 2 gozers zag vechten die helemaal gek waren van de drugs - de beveiliging gewoon niks deed ![]() -er ontzettend veel lekkere wijven waren -ik een foto heb gevonden van mij op multi -ik er vd kaart op sta... -ik ga lekker ga bikken -ik doeg zeg doeg |
|