|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
wjd
-ik eerst nog gelukkig nieuwjaar zooi hier moet doen -ik bij het CBR ben geweest -ik toen voor me theorie examen moest -ik nummer 15 was en op de linkerhoek zat... -ze op het einde de nummers gingen opnoemen wie er gezakt was -het ging van 1 3 4 5 6 7 9 10 13 14 -ze toen stopte -dat was omdat er een nieuwe rij kwam.... -ze toen verder gingen met 16 17 19 enz enz -ik dus me theorie had gehaald -ik tijdens dat examen een hoop hep lopen godveren kankeren in mezelf -dat komt omdat ik een hekel heb aan vragen over kinderzitjes en aanhangers en houten planken vervoeren enzo -en ik 1 vraag te laat doorkreeg -er een auto de autoweg opging en er werdt toen gevraagd hoe hard je mocht -ik typ 100 in -ik kijk nog een keer, zie ik dat die kutauto een aanhanger erachter heb -snel de gele knop en 80 invullen -toen stond er een 8 want de tijd was om... -maar toch gehaald met 3 fout -dus ging ik naar mid-town en trakteerde mezelf op 2 kaarten voor H4L -ik nog wist dat er iets met bazzekerl was op 3 januari -het dus zijn verjaardag was ![]() [edit]kut, het was thuur[/edit](ik weet nooit het verschil tussen die 2) -mij jaar iig goed is begonnen daag Laatst aangepast door Arie-Kanarie : 3 January 2003 om 12:22 |
![]() |