|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
WJD:
- RemCo geen geduld heeft? ![]() - ik haar foto op het forum wilde pleuren? - ik wel lang wachtte? - dat komt omdat zij niet online komt? ![]() - ik er dus nix aan kan doen? - ze wel van de week tegen me zei dat RemCo haar heeft toegevoegd aan MSN? - ik haar toen vertelde over het forum? - toen ik haar net wilde vragen of ik haar foto mocht neerpleuren ik moest eten? ![]() - DIE VERDOMDE ROT-OUDERS OOK! ![]() - mijn ouders ook nog eens wilden dat ik na het eten ff bleef zitten? ![]() - de kans dus groter werd dat ze off line weer was? - toen ik weer boven kwam dat dat ook zo was? ![]() - ik trouwens de dagen daarna vel op MSN ben geweest in de hoop dat ze online kwam? - dat nie gebeurde? - zie hier het gevolg van meneertje ongeduld? ![]() - hij hem dus ff heeft doorgespeeld aan Bartje die hem hartelijk dankte? - ik toch helemaal niet boos ben op RemCo en Bartje? ![]() - andere mensen die in mijn schoenen stonden dat misschien wel zouden zijn? - jullie dus blij met mij mogen zijn? ![]() - ik net een SMS'je krijg van haar? - daarin staat dat ze helemaal niet op MSN kan komen omdat ze bij haar familie in Twente zit? ![]() - ik dus mot opletten dat Hugo nie in haar buurt komt? ![]() - ik het wel raar vind dat RemCo haar zo nodig in zijn lijst mot toevoegen? ![]() - ik ook nie ga vragen of ik meissies die hem leuk vinden ook nie ga toevoegen op mijn MSN? - ik zeker niet bang ben voor concurrentie? ![]() - ik RemCo ook nie zie als concurrent? ![]() - ik me nie kan indenken dat een Leiderdurper zich gaat voornemen iets te gaan beginnen met iemand uit omgeving Maastricht? ![]() - maja het kan wel, kijk maar naar Bartje en Sabine... - RemCo trouwens geen OV meer heeft? ![]() - het dus moeilijk iets kan gaan worden tussen die twee? ![]() - ik wel niet hoop dat RemCo het een en ander gaat verpesten voor me op MSN? - ik namelijk niet vaak zulke kansen krijg wat meissies betreft? - ik nix tegen Bartje heb gezegd van een onderzoek? ![]() ![]() - hij mij eens een keertje foto's van Sabine had gestuurd? - dat met Bartje en Sabine toch wel anders ligt dan Judith en mij? - Bartje namelijk anderhalf jaar iets met Sabine heeft gehad? - Judith en ik elkaar pas een dikke week via i-net kennen? - dat (dat vind ik tenminste) zeker wel verschil uit maakt? - ![]() ![]() ![]() ![]() - Sabine trouwens vroeger nog deel uitmaakte van de forummers van s.com terwijl Judith dit forum nie eens kent? - ik trouwens niet met zandzakken hoef te gaan slepen? ![]() - ik wel in Itteren heb gewoond? - ik er 5 jaar al nie meer woon? ![]() - ik blij ben dat ik uit dat boerengat weg ben? - daar geen ene kl**t te doen was? ![]() - het wel vlak bij Bunde ligt? ![]() - mijn Oud & Nieuw wel leuk was? - we naar een klein cafe in een stom boerengat zijn geweest? - ik het voor de volgende Oud & Nieuw wel beter weet? - ik dan gewoon lekker de stad in trek? ![]() - en dan uiteraard naar de Cella? ![]() - het nie druk was in dat cafeetje? ![]() - we ons toch wel vermaakt hadden? ![]() - er verder geen kl**t meer is gebeurd? - ik dus nu ga stoppen? - ik dat wel mot omdat mijn ouders willen dat ik weer ff naar benden kom? ![]() - doei ![]() |
![]() |