|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Leerinstelling heeft met opvoeding te maken, opvoeding met milieu, Verder is er wel degelijk een verschil tussen ''hard werken '' en gestudeerd hebben. Maar daar heb ik al een hele discussie met koelkast over gehad. En de VVD zal zeker neit meehelpen met de bijstandsgezinnen om ze te helpen hun kind te laten studeren. Niet verder dan waar het nu is en dat is te weinig. De VVD trekt haar hele handen ervan af. Zij waren ook de ENIGE partij die zich niet uitsprak TEGEN bezuinigingen op 12 november. Tevens waren zij VOOR inmenging van het bedrijfsleven in de financiering van opleidingen. Het gaat mij niet zo zeer om de STufi daar kan je toch niet van leven. Ik werk hard verdien +/- 500 euro in de maand naast mijn studie en toch stem ik SP. Ben dus niet zo lui om op me reet te zitten en mn handje op te houden. Zie gewoon mensen om me heen die geen kansen krijgen. |
|
![]() |