|
|||||||
| The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Looking at you
|
*Toen God de mens schiep naar zijn evenbeeld en gelijkenis pleegde hij plagiaat van de slechtste soort
*Dood zal ik alleen voor de levenden zijn, niet voor mezelf. Ik bedoel, ik kan niet dood zijn. Dood zijn altijd anderen *Het feit dat ik doodga, moet eerst nog bewezen worden *On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux Enkel met het hart kan men goed zien. Het essentiële is onzichtbaar voor de ogen *Women are meant to be loved, not to be understood *Voor het invullen van een belastingformulier moet men filosoof zijn, dat is voor een wiskundige veel te moeilijk *Als u ophoudt vragen te stellen, zal ik ophouden leugens te vertellen *Wie dom is moet slim zijn *Er staan een stuk of zes snaren vals op deze gitaar, maar ik weet niet welke..... *Sinds ik in de auto mijn bril draag is het verkeer veel drukker geworden *"Zijn er nog vragen voor we het examen beginnen ?" " Ja,over welk vak gaat het ?"