Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 4 January 2003, 00:18   #11
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Ik ergerde me ook aan Frits Wester. Ik leer nu zelf op mijn opleidinkje dat je als gespreksleider niet je mening mag geven. Ach, ik kijk toch weer, maar dan meer om naderhand commentaar te geven. Heinsbroek sprak trouwens nog wel redelijk de waarheid, al voelde je de messteken onder water richting Zalm. Balkellende zei zoals altijd weer eens niets. Maar dan doet ie ook niks fout, en hopla, in de peilingen 9 zetels winst. waarom is mij compleet een raadsel. Ik kan me niet voorstellen dat half nederland ineens braa Christen is geworden. Maarja, 'die Balkenende ziet er wel braaf uit, dus zal wel weinig verkeerd doen'. Niet traditioneel Limburg/Brabant en Zeeland stemmen CDA, maar inmiddels ook de rest van atheďstisch Nederland stemt CDA. Zelden voorgekomen.. Maarja, een man zonder eigen mening voor een volk zonder eigen mening.. Het heeft wel wat
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels