|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- ik net met rem in gesprek zat met Judith?
![]() - ik nog wel ff shake ivm de genutigde drankjes en zeer vreemde alcoholhoudende flierefleurige drankjes etc etc etc op de horecava? ![]() - ze van school nog opbelden waar ik bleef? ![]() - ik 300 meter verderop in de RAI zat te lurken? ![]() - me buik nu echt zoals het hoort als een Horecazoon behoort begint te groeien? ![]() - juudje nu ineens weg gaat uit het zeer onboeiende gesprek met mij en rem? ![]() - ik om die buik tegen te gaan echt eens een keer achter dat zaalvoetballen aan ga? - HZV de witburger met zn 9 teams volgens me pa (die er voorzitter zijn) te hoog is voor mij? ![]() - ik in het slechtere HSVzaal of Foresters moet gaan spelen als mijn kwaliteiten nog voor nut mogen zijn? ![]() ![]() ![]() - het ook alweer 8 jaar terug is dat ik echt fanatiek het gebald? ![]() - veldvoetbal echt uit den boze is voor mij sinds ik die kankerlijer van een Ton Oosterwijk als trainer en coach heb gehad? ![]() - iedereen mag weten dat ik die vent wel ken vermoorden? ![]() - hij zeg maar de ADOLF van het voetbal is? ![]() - al bij al me dag vandaag zeeeeeeeeer geslaagd is en ik zeer blij ben niet deze dag op school te zijn geweest zijn ik zijn? ![]() - :S ![]() |
![]() |